بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

جای من (خاطراتی)

یعنی من وقتی میبینم بی آرتی ای که سوارش میشم این قسمت رو داره و جلوش خالیه کلی ذوق میکنم زیبا جادار مطمئن... خوبیش اینه که عذاب وجدان نداره گرچه همینجا هم که میشینی بعضیا یه جوری نگات میکنن عذاب وجدان میگیری  

راستی امروزم بی آرتی مون موقع رفت خراب شد میخوام آمار بگیرم تا آخر دوره ی لیسانس 

ببینم چند بارقسمت من میشه  

دیگه داداشم بهم میگه سلطان بی آر تی  

 

 

تا حالا کسی رو دیده بودین از دیدن جای چرخ خالی اینقدر خوشحال شه

نظرات 3 + ارسال نظر
گلی شنبه 24 تیر 1391 ساعت 21:40 http://onlypictures.blogsky.com

همون حقت بود میذاشتم اونجا گیر کنی که دیگه از این به بعد از دیدنش خوشحال نشی


هی بهت گفتم جاهست بیا بشین شادیامونو تقسیم کنیم گوش ندادی
کاش امتحان کرده بودیم فقط تو این یه مورد سوژه نشدیما

مهسا... یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 10:51

این کجای بی آر تیه؟؟ چرا من تاحالا ندیدم؟

با خودم بیا بهت نشون بدم
بالاخره یه سلطان بی آر تی گفتن...
یه سه چهار مدلی چینش صندلی داره بی آر تی ...

فرزانه یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 14:31 http://eshghmamnoe-f18.mihanblig.com

آخییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد