بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

روحش شاد...

این روزا سخت تر از اونه که باور کنی...

چقدر با آهنگاش خاطره داشتم

روحش شاد و قرین رحمت الهی ...




 




 آهنگ  تو رفتی با صدای مرتضی پاشایی 

 روحش شاد


دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی


نظرات 1 + ارسال نظر
سوگلی شنبه 24 آبان 1393 ساعت 14:30

:((
خدا رحمتش کنه.واقعا واسه اطرافیانش مخصوصا خونوادش خیلی سخته که هر لحظه با شنیدن صداش دوباره غمشون تازه میشه من که فقط چنتا آهنگ ازش شنیده بودم خیلی ناراحت شدم خدا صبر بده به اطرافیانش

خدا رحمتش کنه :(
دقیقا خدا به پدر و مادرش صبر بده
من دیشب تا صبح صداش تو سرم می چرخید خیلی ناراحت کننده ست واقعا
صبحم متن وصیت نامه شو خوندم داغون شدم :((

همه ازش این ویژگی ها رو نام می برن : ادب، محجوب بودن ، صبر، قلب بزرگ
همه هم متفق میگن تاحالا یکبار نشنیدیم غیبت کسی رو بکنه
خدا خوبا رو زود می بره پیش خودش :(
روحش قرین رحمت و آمرزش الهی ...
کاشکی هیچ بیماری ای نبود
کاشکی هیچ جوونی از دنیا نمی رفت
کاشکی
حکمتت رو شکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد