بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:|

صورت سوالو داشته باشید :|

کلی حل میکنی جوابم تو گزینه ها نیست :))))



عالیه :)))))))))))


نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 13:38

حالا تو به جواب درست رسیده بودی مامان؟؟
(دیدی این مامانا یه ساعت یه چی براشون تعریف میکنی آخرش سوال خودشونو میپرسن؟ که عموما هم مربوط به شرایط درسی آدم میشه! البته شایدم فقط مامان من اینجوریه )

نه بابا حوصله ام نکشید حلش کنم راستش
اما از اون راه درست اولی که جوابش تو گزینه ها نبود رفته بودم و تا نزدیک آخرش حل کرده بودم
آرههههههههههههههه
=))))))
تازه من 2 تا مامان دارم که اینجورین

مهسا جمعه 21 آذر 1393 ساعت 16:28

مامان راهو بلد بودی ولی حل نکردی؟؟
بزنم دهن خودمو جر بدم؟؟
(قربون دختر باهوشِ خسته م بشم من)

یه مامان بزرگم داری که خیــــــلی اینجوریه (قضیه ی موش و کفش و...)

خو طولانیییییییییییییییییییی بود خسته شدم


( مامان دیگه چیزی ازت نمونده رسما هرروز داری قربون من میشی خدانکنه آخههههههههههههههههههههههههههههههههههههه)

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ریحون شنبه 6 دی 1393 ساعت 01:48

سلام گلنوششششششششششش خوبی؟؟؟؟؟؟؟
یا ابلفضل!اینا چیه!

سلااااااااااااااااااممممممممممممممممم ریحون ته تغاری ناز نازی
مرسی عزیز دلم شما خوبی؟ کم پیدایییییی ...
جای خالی شما و سیما ( =)) ریحون و سیما) همیشه حس میشه
مثلا تست
نیم صفحه تست بود جوابشم کامل عکس نگرفتم 2 صفحه جواب داشت =))

ریحون چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 03:25

مشغول درس هستیم... جای شما خالی...
دل ما هم هی تند تند برایتان تنگ می شود جانم...

الهی موفق باشی عزیز دلم دوستان به جای ما =))
ما از موفقیتای دوستامونه که خوشحالیم خانوم هنرمننننننننننند ته تغاری
وگرنه دل ماهم همیشه تنگهههههههههههههههه
واسه شما سیما جون و باقی دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد