بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

هدف


میگن وقتی آدم میخواد درس بخونه به گل قالیم علاقه مند میشه همینه 


 

این چند وقته یه عالمه با خودم فکر میکنم

به زندگی خودم نگاه میکنم

به زندگی آدما نگاه میکنم

از بدو تولد

همش درحال بدو بدو

بچه بزرگ شه

بره مدرسه

 بره دانشگاه

 بره سر کار

و...

همش درحال دوییدنیم

دویدن دویدن دویدن 

فقط زمانه که داره میگذره

یه چیزی اینجا میلنگه

یه جای کار ایراد داره

انگار یه چیزایی رو از دوروبرم نفهمیدم

اینکه هدف چیه؟

هدف کجاست؟

من به این دنیا اومدم که چیکار کنم؟

قراره چیزی رو تغییر بدم؟

شایدم من دارم همه چیزو پیچیده میکنم

هدف همین نفس کشیدنه ست زندگی کردنه

مهربونی کردنه به فکر آدما بودنه ...


گاهی به مشکلات آدمای دنیا فک میکنم

بیماری،جنگ،فقر،...

بعد به خودم نگاه میکنم و کارایی که از دستم بر نمیاد

بعد بقیه میگن: ما که از خدا برای بنده هاش مهربون تر نیستیم


یه متنی هست :

"کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم

 وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم 

بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم .

 در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم .

 اینک من در آستانه مرگ هستم 

می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم"



یه متن خیلی قشنگ دیگه دیدم اینه:


زنده بودن حرکتی است افقی

از گهواره تا گور ......

اما زندگی کردن حرکتی است عمودی

از فرش تا عرش......

زندگی یک تداوم بی نهایت اکنون هاست.

ماموریت ما در زندگی

"بی مشکل زیستن " نیست با انگیزه زیستن است"


حرکتی که باید واسه این تغییر زد چیه؟

حرکت عمودی از فرش تا عرش 


 

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 20:27

خیلی قشنگ

چشمات قشنگ میبینه

کاش نظرتم میگفتی هانی

حدیث سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 00:02

wow..wow این پستت بوی بزرگسالی میده
گلنوشی دیگه بزرگ شدی رفت
هذیان گفتنا داره شروع میشه
این سوال بشر بوده و هست دیگه
که از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود و اینا
واز اون سوالاست که به تعداد آدمها جواب هست براش
هرکیم باید خودش به جواب برسه
هوم؟
یانه هدف یکیه یه جواب داره

eeeeeeeeeeeeeeee راست میگی ؟
وامصیبتا
نه دیگه هدف یکیه یکی پیداش کنه به مام بگه دیگه ما خسته نشیم
من فک کنم اگه تحلیلا درست باشه هدف که یکیه شاید مسیر رسیدن بهش متفاوت باشه
مقصود تویی کعبه و بت خانه بهانه ست
گفتم یه شعر بخونم شعر خونده باشم عریضه خالی نمونه
از اینکه نمیتونم به هیچکس کمک کنم اعصابم بهم میریزه
هی میشینم فک میکنم تا خل شم آخرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد