بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

1 روز بیشتر

آزمونم افتاد جمعه

یه روز بیشتر وقت دارم درس بخونم 

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگلی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 14:31

پس دیگه 100 درصد قبولی
ایشالا ایشالاا

بعععععععلههههههههه پس چی
تازه دارم آزمونای دانشگاه آزادم میزنم هی پشت سر هم تستاشو میزنم اعتماد به سقف شدم فک کردم خیلی بلدم
بعد سراسریا رو که میزنم میبینم خوابی بیش نبوده
آخه اختلاف سطح سوال تا به کجا
قربون شما
هرچی خدا بخواد...

حدیث دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 23:38

اینجارو نیگااااااااااا
مثلا من بعد مدتها تازه اومدم وبلاگت
چقد قشنگ شده اینجاااااانگار در ورودی بهشته
خییییییییلی قشنگ شده میفهمی گلنوش خیییلی قشنگ
من نمیدونم چرا داغ داغ نظر نمیذارم
ولی مشغول الذمبه ای فکر کنی من وبلاگو نمیخونم(اون پایینا برامهسانوشته بودی کسی اینجارو نمیخونه)
دست کنی تو دماغت من میفهمم
البته اگه بنویسیش
به امید قبولی گلنوشی تو کنکور ارشد(اون شکلکه که میگه یس)
نوش
نوش
نوش

ای جانمممممممممممممممممممممم
اون بعد مدتها رو خوب اومدی
مث اونایی که بعد چند سال میان ایران
واقعنی؟ واقعنی واقعنی واقعنی؟
چشمات قشنگ میبینههههههههههههههههههههه
من عاشق اون چراغ فانوسیشم
عکسش عرضش کم بود قرینه اش کردم عرضش زیاد شه
واقعا چرا میذاری سرد شه
من چشم انتظارم میفهمی
اوه اوه یعنی اونارم فهمیدی؟ اونیکیارو چی؟

عزیزممممممممممممممممممممممم این از لطف و مهربونیته که هنوز میخونی
هرکی هنوز اینجا رو میخونه خیــــــــلی به من لطف داره
مرسی به خاطر مهربونیش که وقت میذاره
چه نظر بذاره چه نظر نذاره من ممنونشم
بیشتر شبیه دفتر خاطرات شده اینجا
پس مرسی به خاطر مهربونیت

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ( لبخند اون دختره که میگه حالا تاثیلیم داله )
من باید از تابستون شروع میکردم اما خب دیگه پروژه ام ته تابستون تموم شد دیر شروع کردم
حالا توکل به خدا یه کنکوریه دور هم میدیم هرچی خودش بخواد + هرچی حق و اندازه تلاشم باشه البته
وای انرژیای مثبت همینجوری داره میاد
حدیث
حدیث
حدیث

p.t سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 22:08

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم

چقده قشنگ شده اینجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

انشاءالله قبولی رئیسسسسسسسسسسسسسس

دعا میکنیم برات زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااددددد

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممم
معاوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننمممممممممممم

واقعا؟
چشمای شما قشنگ میبینه عزیزممممممممممممممممم

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خیلی لطف میکنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هانیه جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 13:47

خسته نباشی خانوم مهندس
چطور بود امتحان نوه گلم؟

سلامت باشی اونیکی خانوم مهندس
شمام خسته نباشی عزیزم
ستاد تحویل گیری دسته جمعی
این سواله چقد آشناست
دیشب رفته بودیم خونه پدربزرگم
به تعداد نفرات اقوام پرسیده شد

والا هانی ریاضیش که خیلی سخت بود
من برآوردم متوسطه
مهم اینه راحت شدم رفت :-"
الان حس کسی رو دارم که بعد مدت ها که شلوار لی پاشه شلوار تو خونگی پوشیده

تو چطور؟ خوب بود؟ ایشالا که عالی بوده
ساینا رو دیدم میگفت آی تی خوب بوده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد