بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

فراخوان معرفی بهترین ها

سلام

یه مدته تو فکرمه کتاب های خاص رو بخونم

کتاب هایی که فقط صرف وقت گذروندن نباشه

کتاب هایی که واقعا تاثیر گذار باشه و یه چیزی بهم یاد بده

یه تاثیری توی تفکرم داشته باشه

نمی خوام کتابی باشه که آخرش به نتیجه خاصی نرسم

حالا هرچقدر هم داستان قشنگی داشته باشه یا معروف باشه

بیاین به هم کمک کنیم

هرکی به نظرش کتابی خونده که این ویژگی ها رو داره بیاد توی این پست معرفیش کنه

تا هم من استفاده کنم هم بقیه

بیاین به هم کمک کنیم بیشتر یاد بگیریم بهتر زندگی کنیم

 

یه مدت این پست رو به عنوان پست ثابت اول وبلاگم میذارم

تا ببینم نتیجه اش چجوریاست 

پیشاپیش تشکر بابت همکاریتون 

نظرات 5 + ارسال نظر
p.t دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 19:19

منم که گفتم حرفامو همون روز
کار خیلی خوبی داری میکنی
جدا آفرین

بعلههههههههههههههههههههههههههههه
باتشکرات فراوان
مرسی امیدوارم نتیجه بده
جدا مرسی
من که فک کنم این پسته تا قیامت خالی بمونه

سوگلی جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 10:54

سلااااااام گلنوش جونه جون جونیه من
چقد پست جدید گذاشته دخدرمون
چه انتخاب سختیییییی.خب مسلما من از بین کتابایی که کامل خوندم هیچ کدومو با خودم نمیبردم،چون بعضیاشون با اینکه کتابای خوبی هستن ولی به اندازه همون یه بار خوندن کافیه
انتخاب فقط یه کتاب سختهههه خو.من قرآنو با خودم میبردم چون توش همه چی داره و هرچقد آدم بخونه باز چیزای جدیدتر از توش پیدا میشه.چنتا از کتابایی که تفسیر خوب دارن هم میبردم.
حالا باز واسه مراحل دوم و سوم هم باید فکر کنم ببینم چه کتابایی میبردم

سلااااااااااااااااااممممممممم سوگلی جون جون جون جون جون تری من
حجکم مقبول خانووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
ماچ موچ
التماس دعا قبلش نشد بگم بعدش گفتم
وبلاگمونو نورانی کردی بابا

بعلهههههههههههههههه ما اینیم دیگه

اوخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نظرت عالی بود
تقریبا و تحقیقا از خودم خجالت کشیدم
حق با توئه در مورد اون یه کتابی که باید با خودمون ببریم
فکر میکنم اون یه خط رو پاک کنم بهتره

حالا حرف شما که متین و درست و کامل و جامع
در مورد کتابایی که به دست بنده های خدا نوشته شده به نظرت چیا خیلی تاثیرگذار هستن؟ کتابی که خوندی و خیلی چیزا ازش یاد گرفتی

هانیه شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 01:03

کتابای دارن شان رو من خعلی دوس دارم! شاید بشه گفت خعلی چیزا بهم یاد داده! با اینکه بچگانس
میگی یه کتاب من هول میشم! بذار فک کنم دوباره میام خونتون مزاحم میشم

گاهی کتابای بچگانه از صدتا کتاب بزرگانه بهتره ( گلنوش 1370-؟)
چندوقت پیش میدیدم داشتی از کتابای نادر ابراهیمی میگفتی ... اونا صرفا قشنگن؟ آموزنده نبودن؟
نه حالا اون یه خطو اصن میپاکم
کلا میتونی کتابایی که به نظرت روی تفکرت تاثیر گذاشته کمکت کرده بهتر زندگی کنی رو بهمون معرفی کنی شما 100 تا بگو
.
.
.
الکی مثلا واسه مامان بزرگم پارتی بازی کردم

هانیه سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 02:15

قالب نو مبارک دخدرررر! مرسی از پارتی بازی آخیش راحت شدممم
1. نادر ابراهیمی من شش گانه آتش بدون دودشو خوندم معرکسسس گلنوش! عاشقش میشی
2. هری پاتر معرکسسس
3. کیمیا خاتون عاالیه! 4. یه کتاب دیگه هم توی این مایه ها خوندم که اسمش یادم نیست که اونم خعلی معرکه بود!
5. کتابای ماری هگینز کلارک در حد یکی دو تاش خوبه!
6. رازم را نگهدار عااالیه! خعلی دوسش دارم! از سوفی کینزلا
7. رستاخیز لئو تولستوی رو من دوس دارم
8. بیشتر کتابای ترجمه نفیسه معتکف جالبه! دوس دارم نحوه ترجمشو
9. کلید شماره 3411 که لینک دانلودشو گذاشتم روی وبلاگم رو هم دوس دارم
10. خعلی کتابای دیگه که اسمشون یادم نیس
موفق و مؤید باشی

مرسیییییییییی گفتم دم عیدی تنوع بدم
قابلی نداشت
اونی که تو اون مایه ها بود اما اسمش یادت نیستو حتما میخونم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
چه مامان بزرگ کتاب خونی دارم مننننننننننننننننننننننننننن
فک کنم باید به عنوان یه نوه بیام سرک بکشم کتابخونه خونه تون کتاباتو بدزدم
هانی هری پاتر که چیزی مسلما به آدم اضافه نمیکنه صرفا قشنگه هوم؟
مرسی از پیشنهاداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
حتما بعضیاشون رو خواهم خوند
هانی از مطهری و شریعتی چی؟ از اینا پیشنهاداتی نداری؟
من نخونده احساس می کنم متناشون ثقیله

هانیه جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 20:21

قربونت :* آره اونو حتما بخون :D آخه از کتابخونه امانت گرفته بودمش یادم نمی مونه اسمش! اونو خواستی بگو از دوستم بپرسم
هری پاتر نمی دونم من خعلی دوسش دارم! ولی خو راس میگی معلومات اضافه نمی کنه!
شهید مطهری چون کتاباش وویس نوشته س (سر جلسات سخنرانیش صداش رو ضبط می کردن و بعد می نوشتن) خیلی روان و خوبه کتاباش! من کتاب حجابشونو خوندم که خعلی دوسش داشتم! البته چون بحث جدیه خعلی طول می کشه خوندنش! حماسه حسینی ایشون خعلی تعریف شنیدم ولی نخوندم هنوز
شریعتی آره من نخوندم! فاطمه فاطمه است رو هم خواستم شروع کنم به خوندن خسته شدم از متنش! ولی شاید یو خوشت بیاد!
متأسفانه آتش بدون دود رو ندارم خودم :( وگرنه نمی دادمش بخونی

:*****************************************
:))))))))))))))))))))))))))) حتما حتما :))))))))))))))))
نه باو حالا اونقدر حیاتی نیستش که :دی

چه جالب! متن روون دوست میدارم :دی آره دوست دارم بخونمشون خب پس اگه اینجوریه که خعلی خوبه
دوست دارم از این چیزا بخونم به یه سری چیزا فکر کنم
الکی مثلا من خیلی اهل تفکرم

ای بابا حیف شد نداری وگرنه نمیگرفتم که نخونمشون
چه مامان بزرگی دارم من به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد