بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

اینترنته داریم؟

اینترنت این سریمون که 3 ماهه 12 گیگ بود توی کمتر از 1 ماه تموم شد

الانم یه گیگ اضافه گرفتیم مث برق داره ازش کم میشه 

رفتیم ریز مصرفامونو دیدیم، دیدیم اصلا طبیعی نیستش

ولی خیلی جالبه ریز مصرف بدجوری منو یاد کارنامه اعمال انداخت 

همه چیز جلوی چشمته 

البته کارنامه اعمال ایندفعه مون بدجوری مورد دار بود

کارنامه یکی دیگه رو دادن به ما 

یعنی این چند روز من کارآگاهی بودم واسه خودم 

کلی مک آدرسایی که به مودم وصل میشنو کنترل کردم

کلی نرم افزارارو مانیتور کردم دانلود الکی نکنن 

حالا جالبه دیشب لپ تاپ خاموش مودم خاموش صبح میبینم زده 13 مگ مصرف شده 

البته ساعت روشن خاموش شدن مودم درسته اما حجمای مصرفی نه 

یعنی واقعا که 

هی من سعی کردم تهمت نزنم

هی گفتم نهههههههههه خودم مصرف کردم حواسم نیست 

امیدوارم نرم افزارایی که بهشون تهمت زدم منو ببخشن

دیگه حتی مودمم خاموش کنم فرقی نداره

حجمه داره واسه خودش مصرف میشه 

برادر من پول میخوای بیا بهت قرض بدم

(الکی مثلا من خیلی پولدارم)

اکسیژن دوم خونه مردمو چرا قطع میکنی 

شرکتم شرکتای قدیم 

گلنوش نفس عمیق بکش ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد