بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

آقای قرمز کلاه 2

توی قسمت دیروز کلاه قرمزی عاشق اونجاش بودم که دیبی اومد

گفت: عجول ابر لاغرو داری یه خالیتقال واسم نصف نکن

بخور بخور 

دیرباش دیر باش

عزیز دل خودمههههههههههه 


قسمت 9 با حضور صابر ابر


توی قسمت بنیامین بهادریم کلاه قرمزی خوند این دست استخون نداره...

از اون روز افتاده تو دهنم هی میگم :

این دست استخون نداره این دست استخون نداره 

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگلی یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 19:58

سلاااااااااام
ای جوووووووووونم
این بچه فامیل دل منو بردهوقتایی که میگه عزیززززززززمعیدت مبارک عزیزمممم
خوبی عزیزم؟؟؟با لحن بچه بخون:دی

سلااااااااااااااااااممممممممممممممممممم سوگلی مهربونم

سال نو مبارک
صد سال به این سالا
هر روزت نوروز نوروزت پیروز
ماچچچچچچچچچچچ موچچچچچچچچچچچچچچچچ

جداااااا؟ همه میگن ما بچه فامیلو خیلی دوست داریم اما من نمیدونم چرا زیاد دوسش ندارم
ولی همشون یه جورایی تو دل آدم جا باز میکنن خیلی دوست داشتنین
اون جیگرم وقتی قهر میکنه خیلی باحاله من همش یاد خودم میفتم =))
فلان فلان کار نداری من برم =)))))))))))))))))))
دختر بنیامینم چقدر ببعی رو دوست داشت هی نازش می کرد میگفت تو چقدر خوشگلی

من دختر همساده و بچه فامیلو خیلی دوست ندارم :-"

مهسا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:15

جیگر از همه بهترهههههه
میفهمم، میـــفهمم، میــــــــــــــــفهمم! یعنی هم صداش هم تیکه هاش عااااالیه ان
من از خود فامیل زیاد خوشم نمیاد، البته حس میکنم به خاطر اون اخلاقمه که وقتی همه از یه چی خوششون میاد من بدم میاد :-|
ولی کلا زیاد نمک نیست به نظرم
دختر همسایه هم خیـــــــلی باحال نیست چون زیاد تیکه های خاص نداره ولی همونایی که داره باحالن، دست و جیغ و هوراااا

قبلا خیلی رو مخم بود اما امسال خوشم اومد
امسال من با اون تریپ قهرش خیلی حال میکردم
کار نداری من برم
اصن یاد خودم میفتادم لامصب =))))))))))))))))))))

وای فامیل عشق منهههههههههههههههههههههه اصن حرف زدنشو خیلی دوست دارم وقتیم زل میشه تو دوربین یا هول میشه دیگه عشقهههههه منههههههههههههههههههههه
امسال یه قسمت داشتش که دیبی میخواست قصه شنگول و منگول و حبه انگورو بگه به نظرم قشنگترین قسمتش بود همشون عالی بودن
قربونش بشممممممممممممممممممممممممم
یه روز افسرده و مفسرده و خوشه انگوووووور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد