بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

made in golnoosh

قبل از عید تولد دو تا از بچه ها بود

برنامه ریخته بودیم یه کم اذیتشون کنیم 

واسه یکی از بچه ها قرار بود یه گردنبند خاص بخریم

برنامه ریختیم چیزایی که دوست نداره براش کادو کنیم

گردنبندم فیکشو درست کنیم بگیم ببخشید دیگه اونو نشد بخریم

قرار شد گردنبند فیک رو من درست کنم


 

 اونو درست کردم تموم شد

عید خالم بهم یه کارت تبریک داد که  خوشگل بود

منم اومدم شبیهش درست کنم که به یکی از دوستام کادو بدم

اونم درست کردم


دیشب داداشم اومده دو ساعت خندیده میگه تو توی اجناس فیک تبحر خاصی داری 

دیگه منم گفتم باشه حالا که اصرار میکنی میرم چین استخدام میشم 

البته کارته خیلی شبیه نشده 

چون مقوایی که روش نقاشی شده بود جنسش فرق میکرد و مداد رنگی روش عالی میشد

اما مقوای من روغنی بود مداد رنگی خیلی روش قشنگ نشد

یه کمم خلاقیت زدم توش

خلاصه دیگه گیر ندین شبیه نیست

بذارین بچه دلش خوش باشه چین استخدامش میکنن 




نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:28

وااااااااااااااای چه نمک شدههههههه
دختر با استعداد مـــــــــــــــــــــــــــــــــــن
مامان اونی که زمینه اش بنفش پررنگ تره مال توئه دیگه، نه؟؟

جدی میگی ماماااااااان واقعنی؟
آره مامان خودشه
معلومه زشت تره دیگه =)))))))))))))))))))))))))))
الان تو فهمیدی اون پررنگه تقلبیه
صورت اون قشنگ تر بود خداییش از حق نگذریم اما بیشترش تقصیر نوع مقوا بود زمینم یه کم کج بود
حالا که انقد دوست داری 10 تا واست درست میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد