بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

یه روز خوب

حدود یک سال و هفت ماه از روزایی که با هم بودیم گذشته


 

 بنفشه عزیز دلمو میگم

همون دوستی که توی دوره کارآموزی حدود یک ماه  با هم بودیم

یک ماهی که باعث یکی از بهترین دوستی های زندگیم بود

از زمانی که بنفشه وارد شرکت شد خیلی بهم خوش گذشت

چون قبلش اختلاف سنیم با بقیه خیلی زیاد بود

چقدر باهم حرف زدیم فتوشاپ کار کردیم روی فونتای کارمون بحث کردیم

روی قیافه وبسایت گیس و گیس کشی کردیم 

چقدر باهم خندیدیم

چقدر باهم مشورت کردیم 

با اینکه یک ماه بیشتر نبود اندازه یکسال با هم خاطره داشتیم

و یکی از دلایلش این بود که خیلی از سلایق و اخلاقیاتمون به هم نزدیک بود 

یعنی اون روزا جزو بهترین خاطرات زندگیم شد 

با اینکه خیلی مسائل سخت دیگه وجود داشت


بعد از کلی قرار گذاشتن و هماهنگ کردن و کنسل شدن امروز موفق شدیم بریم بیرون

خیلی روز خوبی بودکلی باهم حرف زدیم خندیدیم 

از اون روزا گفتیم از بعدش گفتیم

چقد من حرف زدم مخش سوت کشید

((چقد مسئول پارک دم گوش ما سوت زد که خانوما نرن تو گلا 

یه تیکه داشتیم کادو باز میکردیم سوت زد فک کردیم داره به ما میگه خانوم کادو رو باز نکن 

آخه جهت انگشتش رو به ما بود  ))

بهش گفتم اگه فامیل منو ببینن از تعجب شاخ درمیارن که انقد دارم حرف میزنم

انقد دوست خاکی و صمیمی ایه که من خیلی باهاش احساس راحتی میکنم 

و این یکی از بهترین ویژگیهاشه 


خلاصه که

بعضی لحظات توی زندگی خیلی واسه آدم عزیزه

امروز یکی از همون روزا بود 

گاهی بعضی دوستا اندازه یه خواهر واست عزیزن

حتی اگه کل مدت بودن باهاش یک ماه بیشتر نبوده باشه

بنفشه از همون دوستاست 

یه همراه خوب



کفششم خیلی گوگولی بود میخواستم کش برم نشد 


و امروز یه هدیه خیلی خوشگل و ارزشمندم گرفتم 

مرسی بنفشه مهربونم 


نظرات 2 + ارسال نظر
سوگلی چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 22:11

سلاااااام
وااااااای خوش بحالتون.آخه من الان حسوووودی میکنممم
خدا حفظ کنه دوستیای خوبو
چه کفشاشم گوگولیهخو کفشاشم کش میرفتی تا هم کفشت گوگولی باشه هم ساعتت
خب منم که هیشکی واسم کادو نمیخره تصمیم گرفتم خودم ازین ساعت گوگولیا واسه خودم بخرمخیلی قشنگه.مبارکت باشه

سلااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم
تو عزیز دل خودمییییییییییییییییییییییییییییییییی
انشاء الله، دوستای شمام همیشه برقرار و پاینده
آره هی بهش گفتم این کفشا ب ساعتم میادا
بیا خودم واست میخرمممممممممممممممممممممممم
چشمات قشنگ میبینه عزیز دلمممممممممممممممممم
سلامت باشی

مهسا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:01

مامااااااااااااااااااااااااااااااااان حسودیم شــــــــــــــــــــــــــــــــد
چرا انقد همه رو دوس داری آخه؟ باید فقط منو دوس داشته باشی
زود باش شماره شو پاک کن، کادوشم بده سوگلی جون که دوس داره
پ.ن : یه سوال: این بنفشه جون میاد اینجا؟؟


عجب پست حسودی برانگیزی بوده این پسته
اونم مث تو دوست داشتنیه توام مث اون دوست داشتنی ای

اتفاقا تعداد دوستایی که خیلی باهاشون احساس راحتی میکنم خیلی کمن مامان خیالت راحت
فک کنم اونا خیلی سعی میکنن منو تحمل کنن
ولی فامیل دور و بو ( شرکت هیولاها) و الاف و دیبی و .... اینارم حساب کنی زیاد میشن

مامان تو ایمیل واست کامل توضیح دادم که شماره داشتن یا نداشتن بنفشه خیلی تفاوتی نمیکنهههههه این شماره از شماره پاک شده تاثیرش کمتره اصلا نگران نباش
کادوشم بده سوگلی رو خوب اومدی =))))))))))))))))))))))))))
بنفشه اس ام اسمو جواب بده اگرنه کادوتو میدم سوگلی ها
ساعت گل گلی خوشگل خودمه
والا جواب این سوالتم برمیگرده به همون ایمیله
میخواد بیادا ولی نمیتونه تو غیبیت کبراست =)))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد