بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

اختلاف

یه سری بازی هست به اسم find the difference 

ریختمش واسه مامانم

بعضی مواقع که بعد از ظهر داریم جاتون خالی چایی میخوریم با هم بازی میکنیم

عاغا اعتیاد آوره در حد تیم ملی

یعنی تا الان شونصد مدل دانلود کردم همش تموم شده

دیروزم توی بی آرتی که تو راه بودم 

همش داشتم بین وسایل مسیر اختلاف پیدا میکردم

یعنی یه جا بی آرتی وایساد

بین پنجره های بانک ملی 3 تا اختلاف پیدا کردم 

خل شدم رفته کاملا 

حالا خنده داره دیروز برنامه کانال دو ، دوقولو آورده بود

بعد باهم مو نمیزدن

بعد میگم مامان بیا این مرحله پیشرفته شه

بیا 5 تا اختلاف پیدا کن

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:25

واااااااااااااااااااای مامان از خنده مردم
خیلی خوب بووووووود
منم همیشه یه بازی که میکنم جو میگیرتم کلا زندگیم تحت تاثیر اون بازیه قرار میگیره، یه مدت ازین مار بازیا میکردم که هی ماره میوه میخوره بزرگ میشه ولی نباید بره رو خودش و... یعنی توهمم در حدی بود واسه خودم دم تصور میکردم هی سعی میکردم از رو دم خودم رد نشم
سودوکوام که حل میکنم شب همه ش تو خواب دارم سودوکو حل میکنم یعنی روانم پاک شده هااااا
یه چیز تقریبا بی ربطم بگم : دیشب تو یه سریالی پرستار بچه بود و منم که عشق بچه و...
شب خواب دیدم یه بچه رو بهم سپردن(همون حالت پرستار بچه) بعد بچه هه به شدت نوزاد بود یعنی حتی حرف هم نمیتونست بزنه! بعد باباش بهم گفته بود به این جدول ضرب یاد بده
نامرد واسه کل جدول ضربم یه روز بهم وقت داده بود
حالا بابای بچه هه کی بود؟؟ عباس
حالا چرا عباس؟؟ چون پسرخاله م این ترم اون درس رو داره میاد پیشم بهش یاد بدم، منم جزوه هامو آوردم چند تا مثال پیدا کنم براش خاطرات اون زمان برام زنده شد
خلاصه جزوه های قدیمو نگاه نکن وگرنه یهو خواب میبینی تو خواب بهت میگن اختلاف عباس و عزمی رو بگو!!!
7-8 روز باید بخوابی تو خواب اختلاف بگی!!!!


چشات خوب دیده مامان
می خواستم عکس پنجره ها رو بگیرم بی آرتیه راه افتاد
دقیقا منم تو خواب بازی میکنم کاملا بعد جالبه میرم مرحله بعد =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

واااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییی از رو دم خودم رد نشم عالی بود
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

به شدت نوزاد بود چیه مامان نوزاد بود کافیه =)))))))))))))))))))
وااااااااااااااااااااای خوابتم عالی بوددددددددددددد =))))))))))))))
اون تو خوابم ولمون نمیکنه =))))))))))))))))))))))))))
سلام استاد
=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
الهی اون عزمی عزیز که یه عالمه اختلاف داره حتی علاوه بر اختلاف های ظاهری کلی اختلاف اخلاقی داره منم الان حرفه ای شدم همون شب اول بازیو میبرم تموم میشه =)))))))))))))))))))))))
اونارو باید توشون شباهت پیدا کنی =))
مثلا اختلاف عباس با .... یا .... اونا خیلی سخته نیاز به ماه ها بازی کردن داره

حالا عباسو از کجا پیدا کنم ازش حلالیت بگیرم مامان

هانیه جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 13:34

منم اینجوریم


پس ارثیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد