بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

حلالیت 1

یه تصمیمی گرفتم 

دی دی دی دیم 


چند وقت یه بار از اطرافیانم حلالیت بطلبم 

مگه حتما آدم باید بره سفر حج یا قرار باشه اتفاق خاصی بیفته !
که گوشی رو بگیره دستش و زنگ بزنه از همه حلالیت بگیره
خیلی وقتا خیلی جاها ممکنه خیلی حرفا بزنیم یا خیلی کارا بکنیم
که حتی شده ناخواسته کسی رو ناراحت کنیم
حتما پیش میاد
شاید خیلی وقتا خودمون متوجه نشیم
شاید خیلی وقتا برداشت از کار ما واسه کسی ناراحت کننده باشه
عاقا من همینجا می خوام یه بار حلالیت بطلبم از همه اطرافیانم

اگر روزی جایی چیزی گفتم کاری کردم که کسی ناراحت شده
امیدوارم منو ببخشه

و خواهش دارم منو ببخشه

با تشکر
بخشش خیلی خوب است ( گلنوش مظلوم شده گربه شرکی  )




آخییییییییی چقد سبک شدم 

الکی مثلا همه الان منو حلال کردن 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:10

مامان اولا که خفه شو خفه شو! تو حلالیت بخوایی ما دیگه باید چیکار کنیم؟؟؟
دوما چرا نوشتی حلالیت1 ؟؟؟؟ آیا حلالیت2 ای در کاره؟؟؟ تو دومیش میخوایی بگی داری میمیری؟؟؟ یا میخوایی بگی داری میری حج؟؟؟ (دور از جونت البته )
زود باش یه مادر رو از نگرانی در بیار بعدش خفه شو البته
سوما اصولا با این حرکتای دسته جمعیه حلالیت طلبی مخالفم چون اونی که آدم عاقلیه میدونه که هرررر کسی اشتباه میکنه و نباید از کسی چیزی به دل بگیره که حالا بعدا بخواد ببخشه یا....
اونی هم که نمیفهمه با این حرکت هم راضی نمیشه
یا حتی بعضی وقتا واقعا بعضیا یه کارایی میکنن که کلا قابل بخشش نیستن و واقعا با یه حلالیت طلبیدن اینجوری نمیشه از دل کسی در آورد، اون وقته که باید به طور خصوصی از اون آدم عذرخواهی کرد که بازم حق داره نبخشه!
مثلا مادری که بچه ش بدون اجازه ش با بنفشه میره بیرون توی این دسته قرار میگیره

مامان مشکل از حافظه ست یادت نیست

شما باید 1- حلالیت گرفتن منو تماشا کنید 2- حلالم کنید
دیگه کاری واسه انجام دادن ندارید
میخوام بگم دارم میرم حج بمیرم =))))))))))))))))))))))))))))))))))
همون دیگه نوشتم تصمیم دارم چندوقت یکبار حلالیت بطلبم این الان بار اولشه دیگه بار بعدی میشه حلالیت 2 :)))))))))))))))))))))))))

الان مخالفتتو با این پست اعلام کردی که بگی اینجوری حلالم نمیکنی مامان؟

آرهههههههههههههه اون که صد البتهههههههههههههه
تو آخه از بس مهربونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اصن قابل مقایسه نیستیییییییییییییییییییی با کسی از این لحاظا
همیشه به مامانم میگم یکی از خصلتای خوب مهسا اینه
اصلا تصور نمیکنم با کسی قهر کنی مگه اینکه خیلی قضیه خاص باشه
الان فردا که باهام قهر کردی باید بزنم خودمو نصف کنم
اصلا آدم با کسانی که دوروبرشن باید فیس تو فیس حلالیت بطلبه
این که حساب نیست به دردم نمیخوره
اینو کلی نوشتم واسه وقتایی که شاید حرفی اینجا زده باشم که منظوری نداشتم یا یه همچین چیزایی
این واسه کساییه که نمیبینمشون
شاید اینجاها یه موقع حرفی زده باشم ناخواسته کسی ناراحت شده باشه ازم
اگرنه مطمئنا اشتباهای بزرگ که با این چیزا بخشیده نمیشه
حالا این هم یه حلالیت طلبی مجازی بود
ضمن اینکه حقیقیشم میخوام اعمال کنم ( جای زهرا خالی)
میخواستم بگم همچین قصدی دارم یه چیز کلی بود

مثلا تو رو که دیدم فیس تو فیس بگم مهسا اگه بدی از من دیدی همینه که هست
وای مهسا یه دونه اییییییییییییییییییییییییییییییی =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

یکی بیاد منو جمع کنه =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

هانیه جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 13:32

عزیزم تو حلال کن ما اصن چی دیدیم ازت که بخوایم حلال کنیم

شما عزیز دلی
تو که لطف داری به من به روم نمیاری

ما خونوادگی خوبیم اصن نیاز به حلالیت نداریم
از مامان بزرگ تااااااا نتیجه و نبیره
البته بحث عروسا جداست

حدیث دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 01:37

الان مثلا من تحت تاثیر قرار گرفتم
منوووووووووووووو حلال کن گلنوش
گلنوش منوووووووووووووووووو حلال کن
یی چیزایی میگیا
ایشاا.. مکه رفتنتو ببینم خواهررررر


چرا همه دعوام میکنن با این پستم
منظور کلیم این بود خوبه آدم غرورشو بذاره کنار چندوقت یکبار از دیگران معذرت خواهی کنه به خاطر کارایی که ممکنه دیگرانو ناراحت کرده باشه
الان این دعا بود یا نفرین
مرسی عزیز دلممممم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد