بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پل طبیعت

خیلی وقت بود تصمیم داشتیم بریم
بالاخره رفتیم 

پل طبیعت یکی از جاهای تهرانه که من عاشقشم 

خیلی خوشگله فوق العاده ست 

و اینکه زیباییش تو شب چندبرابره 

یعنی من همش منتظر بودم هوا تاریک شه

نورپردازی پل شروع شه 

خیلی عکس گرفتم اما ترجیح میدم لینک عکسای حرفه ای تر رو بذارم

تا زیباییش بیشتر مشخص باشه 

حتما سر بزنید خیلی عالیه

قدم زدن رو پل طبیعت عالیه


یه نکته دیگه:

پل طبیعت انتخاب اول مردم و جزو ۵ انتخاب برتر ۳۰۰ معمار برجسته جهان

در مسابقه معمار شهری ( A+ (architizer awards  در سال ۲۰۱۵ شد.

و اینکه معمارش یه خانم به اسم لیلا عراقیان هستن 


تصاویر پل طبیعت لینک 1

تصاویر پل طبیعت لینک 2

تصاویر پل طبیعت لینک 3


نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 14:45 http://emco36.mihanblog.com/

سلام گلنوش مر30 سایتتون عالییییییییییه
ادامه بده دیگه هر روز سر میزنم چیزی نمی بینم
پیش منم بیا

سلام عزیزم
مرسی چشماتون عالی میبینه
:)) اتفاقا جدیدا دارم خیلی پست میذارم که :-"
باوشه :)

هانیه جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 13:29

سلام نوه گلم :*
پل طبیعت وسط اون طبیعت معرکه وصله ناجوریه! می شد از مصالح طبیعی این بنا رو ساخت که خعلی هم زیباتر می شد! الان پر از لوله است! کسی که بالاشه خعلی لذت می بره ولی در کل من خعلی دوسش ندارم

اوخیییییی هاااااانییییییییییییییییییی سلاااااااااااااام
پرانرژی باشی از کار و بار :*
از نظر عمرانی که من نمیدونم
اما به نظر من خوشگله مخصوصا شب که نورپردازی میشه خیلی خوشگله
ضمن اینکه از نظر زیبایی برنده هم شده!
قدم زدن روشم که دیگه عالیههههههههه معرکه ست
دیگه سلیقه ایه دیگه

حدیث دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 01:30

سلاااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممماچ
ببین اینجا چه باد کوچولوی خنکی میاد

سلااااااااااااااامممممممممممممممممممماچ
اگه منظورت اون باد خنکه تو فضای مجازیه که اینجا طوفان میاد
ولی اگه منظورت باد خنکه پل طبیعته آرههههههههه خیلی باد خنک خوبی میاد
چند وقت یه بار میام تو این پستم قدم میزنم
نیازی به نفرات بیشترم نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد