بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دلم میخواد

یه سری چیزای ساده هست

اتفاق افتادنشون دور از ذهن نیست 

خیلی عجیب غریبم نیست 

اما خب بالاخره به دلایلی ( حتی دلایل ساده) نمیشه

یا فعلا اتفاق نیفتاده



 مثلاااااااااااااااا

دلم میخواد شب تنهایی یه ماشین سوار شم بندازم به یه جاده طولانی

آهنگ بذارم همینجوری برممم برمممممم برمممممممم برممممم


یا مثلااااااااااا

دلم میخواد یا میخواست ( چون ندارم) یه دخترخاله داشتم

هروقت همدیگه رو میدیدیم از سر شب شروع میکردیم به حرف زدن

انقدددددددددددددر حرف میزدیم حرف میزدیم حرف میزدیم تا صبح شه

 تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی


یا مثلااااااااااااااااااااااا

دلم میخواست یه باغچه کوچولو واسه خودم داشتم 

توش جینگیل مینگیل میکاشتم 

یا اینکه خونمون از اون حوض نقلی آبیا داشت

 تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

(تصمیم دارم انشاء الله  اگر بشه  برم یه جا درخت بکارم اگر جایی بیابم)



یا مثلااااااااااااااا

دلم میخواست با چند تا خانواده پایه چند ماشینه بریم بزنیم به جاده

کلی خوش بگذرونیم

 تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

اینا چرا دارن برعکس هم میرن 

تصویرسازی رویامونم این شکلیه 



یا مثلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شب برم چند ساعت روی پل طبیعت یه همچون جایی راه برم هوای خنک بخوره به صورتم

هی رفت و امد ماشینا رو نگاه کنم رفت و آمد آدما رو نگاه کنم

و هی راه برم 

هی نسیم خنک بخوره تو صورتم هی جریان زندگی رو نگاه کنم

(هیچکسم نگه گلنوش بریم خونه دیر میشه)




به همین سادگی

یه همچین آدم قانع و ساده خواهی هستم من 


خدایا یه وقت فکر نکنی اینا نشونی از ناشکری بوداااااا

اینا بیان لحظه های قشنگ و ساده تو زندگی بشر بود 

که شاید حتی واسه خیلیا عادی باشه

"گاهی قدر داشته هامونو چون داریمشون نمیدونیم"

به قول شاعر که میگه


مثه عصر پاییزی رنگ و رومون واسه خیلیا خاطره ست آرزومون

به هر حال من خودم تنهایی چاکرتم




خواسته های ساده شما چیه؟

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگلی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 23:12

سلام گلنوش
آخی چه خواستنیای خواستنی ای:دی
اون مورد باغچه رو منم خیلی دوس دارم.اتفاقا مامانم دونه سبزیجات گرفته بکاریم،اگه تنبلی نکنیم البتههه
یکی از چیزایی که دلم میخاد اینه که خونه رو پر از گلدونای رنگی با گل گیاه خوشگل کنم.البته دیروز رفتم یه حسن یوسف و یه شمعدونی خریدمخییل راضی شدم از خودم
منم حوض جینگیلی خیلی دوس دارممممم
بعد دیگههه دلم میخاد انقد خسته نباشممممم
دلم یه پایان شیرین و یه آغاز شیرین تر میخاد
دلم میخاست کنکور ارشد داده بودم و دوشنبه نتیجش میومد که تهران قبول شدم:دی

سلام سوگلی گلگلی ^_^
:)))))))))))) خواستنی های خنده دار :دی
حالا زیاد بهم نخندین
ای جانمممممممممم چقد خوووووووووووب تنبلی نکنید دیگه منم میام :دی من میخوام درخت بکارممممممم
باریک به نظر من گل توی خونه خیلی خوبه حس زندگی و نشاط میده به آدم هر روز که نگاش میکنی
اما نگهداری گل خیلی سخت و مهمه ما عید یه سینره خریدیم نگو سینره سرما خیلی دوس داره همش مجبور شدیم بذاریمش بیرون از بیرون که میومدیم باهاش چشم تو چشم میشدیم :دی خیلی کم دیدیمش
کلا نسل خسته ای هستیم ما
ایشالا پایان شیرین و پشمکی و آغاز شیرین تر و پشمکی تر باشه چرا که نههههههههههههه
عزیزمی ایشالا سال دیگههههههه کنکور میدی قلب تهرانم قبول میشییییییییی
اوه اوه اوه من کجا خودمو گم و گور کنم
تا دوشنبه بیشتر وقت ندارم

آلمان چه خبرااااااااا ( آی پی؟ آلمان؟ )

سوگلی جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 14:38

دوشنبه اینجا شیرینی خورون داریم اره؟
آخه سال دیگه دیرررره خیلی دیرررره

جدی آی پیم آلمانه؟!؟؟آخه من هیچ فیلتر شکن و ازین دم و دستگاها ندارمفک کنم آلمان بهم حمله کرده

نههههه حلوا خورون داریم خانواده در خدمتتون هستن
نه بابا تا چشم به هم بزنی شده سال دیگه
دیدی حدیث پستاشو هفته ای میذاره چه تند تند هفته ها دارن میرن

الانم آلمانه
من به یه سوغاتی کوچیکم قانع ام ها

حدیث دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 01:49

اتفاقا یه مدتیه ته ذهنمه که این چیزای کوچیکو بنویسم
بعدا خوندنش کیف میده ولی انقد ته که عملی نشده تا الان
اممممممممممممممممممممممممم
سخته سوالت
.
.
.
الکی مثلا من به همه آرزوهام رسیدم


ساده و کوچیک و قشنگ شایدم واسه خیلیا خنده دار
انشاء الله از این به بعد عملی میشه
.
.
.
البته تو که به همه آرزوهات رسیدی

یه آرزوی قشنگ هست میگن : آرزوی من واست بی آرزوییه
یعنی به جایی برسی که همه آرزوهات برآورده شده باشه و هیچ آرزویی نداشته باشی

البته حال نمیده بالاخره آدم باید دوتا آرزو داشته باشه بهش فک کنه همینجوری خشک و خالی که نمیشه
ضمن اینکه انسان انقد زیاده خواه هست که هرچی بهش بدن باز یه چی دیگه بخواد :|

مهسا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 09:47

آآآآآخییییییییییی مامان واسه من خیلی از آرزوهات خاطره ست
ولی خب همچین چیز خاصیم نیست مثلا دخترخاله رو میشه با دوست هم جایگزین کرد (اگه شانس منه الان دو تاشون میان خیلی اتفاقی اینجا رو میخونن و منم به جمع بی دخترخاله ها میپیوندم ) گل و گیاهم اگه خوب تو باغچه نمیشه تو گلدون بکار
یه جوری آرزوهاتو به واقعیت نزدیک کن و انجامشون بده حداقل 50% لذتشو ببری
خب خیلی چیزاام هست که تو داری و من آرزومه،مثلا اینکه هر هفته با خاله اینا بریم خونه ی مادربزرگم و یه روز کامل دور هم باشیم یا اینکه یه دوست خفن مثل مهسا داشته باشم یا اینکه انقد خودشیفته نباشم

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))
ایشالا همه آرزوهای من واسه تو خاطره باشههههههه
نمیشه دیگه تو میای شب پیش من تا صبح بحرفیم؟
( من تو روز خداییشم حرفم نمیاد البته =)) )
یه شبم که رفتیم خوابگاه برا اولین بار تو عمرت شب خوابیدی
بعد مثلا ما امکاناتشم نداریم باهم جمع کنیم بریم مسافرت
بعدم من همش تو مهمونیا تنها میمونم
=)))))))))))))) مریم شماره دخترخاله تو داره فک کنم نه؟
آره گل و اینا رو باز میشه اوکی کرد
من میخوام سال دیگه یه جا پیدا کنم برم درخت بکارممممم

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
یه دوست با 30 کیلو مغز و 2 کیلو بقیه که هیچی هیچی هیچی تو مغزش نیست =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
واقعا بی نصیب موندی مهسا 95 درصد عمرت بر فناست
یه جمله معروف هست که میگه تو هیچوقت نمیتونی داشتن دوستی مثل خودتو تجربه کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد