بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

رمز مفقود شده

رمز اول کارت بانکیمو یادم رفته بود

یعنی همون رمز اولی که بانک بهم داده بود رو تغییر نداده بودم

اصلا استفاده هم نکردم چون همیشه از رمز دوم استفاده میکنم

خلاصه  برگه بانک رو پیدا نمیکردم

رفتم بانک

میگم رمزم یادم رفته

میگه حدس میزنی چی باشه

میگم یادم نیست

میگه نه حالا تو بگو 

میگم هیچی یادم نیست

میگه حالا حدودی یه چیزی بگو 

میگم آخه اگه یادم بود میزدم

میگه همونی که میخواستی بزنی رو بگو

میگم آخه یادم نمیاد

میگه حالا حدودشو بگو 


من 

مغزم 

رمز کارت بانکیم 

 آقای تحویلدار بانک 

همچنان من  


هیچی دیگه گفت باید درخواست بدم 3 روز دیگه بیا

یعنی کل خاطرات نوزادیمم ریخت بیرون

 اون رمز لامصب چسبید به زوایای پنهان مغزم نیومد که نیومد 

الکی مثلا من مغز دارم 


تا یه روز دیگه و یه سوتی دیگه خدانگهدار 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 09:24

مامان تو سوتی هم تله پاتی داریماااا
البته با این تفاوت که بالاخره من مادرم و لِوِلم از تو بالاتره و علاوه بر فراموش کردن رمز، فراموش کردم که فراموشش کردم () و حواسمم نبود که قبلا یه بار اشتباه زدمش، دوبار اشتباه زدم سوختش
و با یه تفاوت دیگه که من کارتم مال بانک دی بانک ارزش آفرین بود و یه ثانیه ای رمزمو عوض کردن برام
خلاصه که هیچ وقت تو سوتی دادن تنها نیستی مامان (مهسای اول )

=))))))))))))))))))))))))))))))))))
یاد اونروز تو مترو افتادم که هی مشکلاتمونو میگفتیم اون دوتای دیگه هم تایید میکردن منم اینجوریم منم اینجوریم بعد یاد اون تبلیغ پیره مرده و نوه اش افتادیم =)))))))))))))))))))))))))))))))))))
بانک دی بانک ارزش آفرین =))))))))))))))))))))))))))))))))))
بانک ملی نخستین بانک ایرانی =)))))))))))))))
خسته هستن مامان میفهمی خسته

اتفاقا جدیدا من و علیم همزمان با هم یه چیزایی مثل هم میگیم بعد علی هی میگه : "اه اه اه از بس باهات زندگی کردم حرفامون و فکرامونم داره شبیه هم میشه باید یه فکری به حال خودم بکنم " =)))))))))))))))))))))))
یاد اون جمله تو اون عکسه که هانی واسه تولد زهرا گذاشته بود افتادم گشتیم و گشتیم تا همدیگه رو پیدا کردیم =))))))))))))
خیلی خوبه آدم دوستاشم مث خودش باشن اصن احساس غربت نمیکنه
فک کنم مسئولای اون شرکته تا حالا 3 تا یه جا ندیده بودن پکیج سوتی وارد شرکتشون شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد