بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

روزای سخت

 بلاتکلیفی خیلی حس بدیه !

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگلی چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 19:39

سلاااااااااام ای گل
ای نوووش
چخبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام سوگلی مهربونم
سلام دوست عزیز دل خودم
سلام به روی ماهت
( مثه این مامان بزرگا شاعر میگه در بهار زندگی احساس پیری میکنم )
والا نظرت رو به جواب نظر اینجا جلب میکنم
http://bia2ddb.blogsky.com/1394/02/22/post-1073/-

سوگلی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 13:21

به چشمون سیاااهت
سلااااااااااااااام
فدای سرت
اصلا ما تو رو همینجوری دوس داریم
نبینم در بهار زندگی احساس پیری کنیاااا
برو مثل من در فصل بهار بگرد و بچرخ و بیا عکس هارو گزارش بدهحالا بعد عمری وبلاگ آپ کردم ،خفههههه کردم خودموو:)))

سلااااااااااااااااااممم به دیت و روی شستت
ولی قبول میشدم بیشتر دوسم داشتیا
نه شعر بود احساس نوزادی می کنم
eeeeeeeeee آخجون وبلاگ آپ کردییییییییییی
چندوقت بود میومدم همون آرزو آخرین پست بود کار خوبی کردی
پس حتما بیام ببینم عکسای بهارگردی پیکاسوگلیو
اوی به دوست من نگو خفه کرده خودشو ها -_-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد