بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خواهش

 اگر کنکوری جویای شغل و کلا کسی توی همچین سنین و مراحلی توی اطرافتون دارید
عاجزانه خواهش میکنم انقدر تحت فشار نذاریدشون

طرف خودش به حد کافی توی فشار و استرس روحی قرار داره
یعنی بالای 50 نفر از زمان فارغ التحصیلی من جویای لحظه به لحظه زندگی منن
می دونم از روی دلسوزیه
اما من یه نفر بیشتر نیستم و تحمل یک آدم  رو بیشتر ندارم حتی کمتر
یعنی برای بالای 50 نفر توضیح دادم که من دوست دارم امسال ارشد شرکت کنم
برای بالای 50 نفر توضیح دادم که کنکورمو چطور دادم
برای بالای 50 نفر توضیح دادم که نتیجه کنکورم چی شده
جالبه میگم واقعا قبول شدن آسونه و من بی دقتی کردم
میشنوم آره خب به منم یه ساعت وقت بدن میتونم جواب بدم!
جالبه یه عده هم هستن میدونم از روی دلسوزیه اما نصیحتشون رو به صورت امری میگن
برو حتما فلان جا سر کار
حتما ارشد و دکتری بخون
اصلا ارشد نخون برو سر کار
اصلا ایران نمون برو انور
نتیجه ت اومد؟ هرجا قبول میشی برو بزن شهرستان
تجربه ثابت کرده سال بعد رتبه ات از این بهتر نمیشه
برو نرو بزن نزن نخون 
چرا بیکاری؟ چرا  درس میخونی؟ چرا میخوای بری دانشگاه؟ چرا نمیخوای بری دانشگاه؟
اونایی که درس میخونن همه بیکارن! الان دیگه از 10 نفر 11 نفر ارشد دارن بخونیا تا دکتری برو !
به خدا من یه نفر بیشتر نیستم 
دارم سعیمو میکنم دارم تلاشمو میکنم به فکر هستم 
تمام آگهی کارها رو نگاه میکنم تفکرات خودمو دارم
شرایط خودمو در نظر دارم
خودم سعی میکنم تصمیم بگیرم
فکرم به اندازه کافی تحت فشار هست
می دونم راهنمایی عالیه دلسوزی کردن عالیه
اما درحد خودش یه کم به طرف مقابل فکر کنید خواهشا
نمیدونم واقعا چی بگم!!
واقعا من الان نیاز به ریکاوری روحی دارم...
نظرات 1 + ارسال نظر
سوگلی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:54

هعییی درد مشترکیه.به سن و سال هم محدود نمیشه.
نمیدونم شیوه صحیح رفتار با اینطور دخالتا چیه.
آمار ریزترین مسائل شخصیه زندگی آدمم میخان دربیارن:|
مخصوصا تو سن جوونی که مهم ترین اتفاقای زندگی درس و کار و ازدواج قراره تکلیفش مشخص شه.سوژه خوبی هستیم برای کنجکاوی و مورد نصیحت واقع شدن:|

:(
ههههههههههههههههععععععععععی سوگلی هععیییییییییییییییی
:(
به قول شاعر که میگه
غم دنیاست وقتی دل بی رمق و خسته و تنهاست
یه مثلا اونیکی که میگه
مثل کبوترم که سنگ آدما شکسته بالمو
یا مثلا اونیکی که میگه
میدونی حالم این روزا ............

ولش کن خودت چطوری رفیییییییییییق :*
خدا با ماست مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد