بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

ملت پایه

یعنی من عاشق این ملت همیشه در صحنه ام

یه گروه عضوم به اسم طراحی وب رو یاد بگیرید

سوال و پاسخا رو داشته باشید 



  

نظرات 5 + ارسال نظر
سوگلی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:49

:(((((
خدافظ گلنوشی
چقد باحال نبودن جوابا:(((
خیلی گریه کردم:((((
خدا بکشتتشون :((((

:((((((((((((((((((((((((((((
خداحافظظظظظظظظظظظظظظ :(((((((((((((((((((((((((((
ازت متنفرمممممممممممم :((((((((((((((((((((((((((((((((((((
یعنی حالم از این نظر بی مزه ات بهم میخوره :(((((((((((((
آدم انقد بی مزه و غیر پایه :((
اتفاقا منم خیلی گریه کردم :((
بازدمشون سرد
بازدم تواممممممممممم سرددددددددددددددددد

سوگلی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 20:53

دروغکی گلنوش چقد بی حال سوتی ندادی باز:((((
اسمها رو سانسور نکردی ولی یادت نرفته جاهایی که دیبی جوابشونو نداده جلوی اسم دیبی اسماشونو سانسور نکنی:((((

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
وای از گریه دارم زنده میشممممممممممممممم :((((((((((((
کهنه همون اسمها هم داشت یادم میومد سانسور نکنم :((
3 تا کمتر نیست :-"
اه اه چقد بی دقتی تو

سوگلی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 20:56

وای یادم نرفت بهم نگم که منم خیلی ازت متنفرم.با این سوتی هایی که نمیدی روز به روزهم متنفرتر میشم.
اه اه چه نارفیق بدی هستی توووو

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
چقد کلمه هاتو بی مزه برعکس نمیکنی اصن گریم میگیره جمله ها تو که مینویسم :((
من خیلی زیاد سوتی میدم مگه آره؟ :-"
اه اه اه من بیشتر ازت متنفرم ( بوس برعکس فوت میشه؟ :)) )
نمیگم یه پست من یه نفر نذاریم که موضوعش این نباشه :((
اصلن خنده دار نیست اصلا هم حال نمیده :((((((((((((((((

سوگلی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 14:50

خواهش نمیکنم:(((( بی مزگی از خودت نیس
من خیلی بدبخت میشم وقتی نمیبینم دوستان گریه میکنن

نه منم مخالفم با پست من یه نفر.به نظرم خیلی مسخره میشه
من دونفر که لحظه نشماری نمیکنم واسه اون پست



پس کاش به هیچکس نگیم و اصلا مطرحش نکنیم و اصلا نظر بقیه رو راجع بهش نپرسیم و یه پست من یه نفر نذاریم ...

هانیه پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 11:51

خیلییی خوب بوووود


آرههههههههه خععععلییییییییییییییی :))
عاشق این ملت همیشه در صحنه ام یعنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد