بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

این روزها

خب دوباره مسابقات والیبال و لیگ جهانی داریم

برای تیممون یه عالمه آرزوی موفقیت میکنم

دنبال کردن بازیای والیبال واسه من هیجان خاصی داره

کلیم یاد خاطرات دانشگاه میفتم

یادش به خیر بحثامون در مورد والیبال گوش کردن بازی توی سلف یا تو کلاس 


بچه ها موفق باشید 



 این روزا وقتی کولر روشن میکنیم بدجوری یاد قدیما میفتم

بوی پوشال نم زده کولرمون منو میبرههههههه تا اون روزایی که 

واسه تموم شدن امتحانای خرداد و رسیدن تابستون لحظه شماری میکردم 


 جمعه هم با خاله کلی خوش گذروندیم

برامون کلی از جراحی های مختلف اتاق عمل و علم پزشکی گفت

از عمل زیبایی پلاستیک مغز و ...

خیلی جالب بود

راجع به جراحی هایی که نیازه 20 دقیقه گردش خون رو متوقف کنن 

دمای خون رو بیارن پایین تا متابولیسم بدن کم بشه

و توی اون زمان محدود تا تموم نشدن اکسیژن مغز کارشون رو انجام بدن

فکرشو کنین کلا مریض مرده :|

و چقدر اتفاقا افتاده و مریض هایی از بین رفتن تا علم به اینجا رسیده

دستگاهی که خون مریض بهش منتقل میشه تا لخته نشه و ...

این تعریفا 3 تا چیزو به آدم نشون میده

قدرت بی نهایت خدا ، پیشرفت علم ، زحمت پزشکای با وجدان و زحمت کش


بعدشم رفتیم یه سینما 5 بعدی زدیم کلی خندیدیم

یعنی بیرونش انقد جو میدادن من گفتم الان تو سکته میکنم :|

دیدم نه باو 

خلاصه که روز جالبی بود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد