بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خوشحالی از ته دل

یکی از بهترین لحظه های زندگی آدم 

لحظه ایه که یه خبر خوش میشنوی 

این خبر خوش می تونه مربوط به خودت باشه یا اطرافیانت

فرقی نمیکنه 

همه شون  خوشحالت میکنن 

حتی گاهی برای دیگران خوشحال تر میشی

این خبر خوش می تونه خبر موفقیت خودت باشه یا دوستات

می تونه یه اتفاق مهم تو زندگی خودت یا دوستت باشه

میتونه ...

و همه این لحظه ها یه نفس عمیق میکشی و 

بابت اون لحظه قشنگ خداروشکر میکنی 

هانیه عزیز دلم خیلی واست خوشحالم  خیلی  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگلی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 11:59

سلام
منم تبریک میگم بهشونهم به خاطر اون اتفاق قشنگ هم به خاطر داشتن دوست خوبی مثل گلنوش

سلاااااااااااااااااام سوگلی عزیز دلم
مرسییییییییییییییی منم باز تبریک میگم
ای جونمممممممممممممممممممم تو آخه لطف داری به من
شما چون خودت خوب و مهربونی همه رو مثل خودت میبینی عزیز دلم
منم به خودم تبریک میگم اینهمه دوست خوب دارمممممممممم
هانیه بیا به خاطر داشتن من بهت تبریک گفتن
+ e من تو وبلاگ پیکاسوگلی پیکاسوگی تو وبلاگ من تله پاتی تا به کجا
سوغاتی از آلمان یادت نره

سوگلی پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 14:33

این بسته بندی گلا خیلی خوبهجدیدا مد شدهکاش واسه ما هم ازین ذوقا به خرج بدن به جای دسته گلای تکراری اینطوری بسته بندی کنن
دیزاین نو مبااارکچه خونه قیشنگیی
نمیدونم چرا آلمان!!هیچ برنامه خاصی هم ندارم که اینطوری میشه.ولی این آلمانا نمیدونم چرا اینقد اصرار دارن تابعیت آلمانی بدن به من
واسه تو هم پرچمش شبیه رومانیه

می خرم واسسسسسسست میگیرم واستتتتتتتتتتت
به داماد میگم با ازینا بیاد
مرسیییییییییییییییی کلا دوست دارم چند وقت یه بار عوض کنم اینارو
دیوار آجری حس خاصی داره ...نه؟ چشماتون قشنگ میبینهههه
دارن دزدیه مغزها میکنن والا سوگلی خودمونه به هیچ جا هم نمیدیمش
خو با موس برو روش میگه چه کشوریه نمیگه؟
بیا شانسم نداریم اینهمه جا رومانی :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد