بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

فراخوان


 1- امیدوارم هیچ بچه ای اصلا بیمارستان  نره که نیاز باشه با اسبا بازیهای اتاق بیمارستان بازی کنه 

انشاء الله بیاد اون روز قشنگ

2- متاسفانه هرچقدرم غصه ناک باشه فعلا این واقعیت وجود داره و حکمتشو ما نمیدونیم

3- رسیدن یه لبخند قشنگ از یه گوشه دنیا  یه عالمه واسه هر فردی می ارزه...


نظرات 3 + ارسال نظر
p.t جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 20:29

سلاااااااااااااااااااااااااااام
رئیس مهربونممممم مهربون رئیسممممممم
چه فراخوان خوبی...

سلاااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممم
مرسییییییییییییی به معاونم رفتم
مهربونی از اوناست که این فراخوان جالبو دادن
انقدررررررررر صحنه خوشگلی بود بچه های کوچیک اسباب بازیاشونو آورده بودن
یه آقای پیر یه پلاستیک پر اسباب بازی آورد بودن
اصن اشک تو چشای آدم جمع میشد
کلی هم اسباب بازی جمع شده بود
تازه به نظرم فراخوانشون جوری نبود که همه بفهمن خیلی بی سر و صدا بود

p.t یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 11:20

جدی رفتیییییییییییییی؟
چه عالیییییییییی
آخییییییییی خدا خیرتون بده که دل بچه ها رو شاد کردین
کاش عکس میگرفتی رئیس

بعلههههههههه
اگه یادت باشه قدیم ندیما یه پست گذاشته بودم دلم میخواد یه سری از اسباب بازیامو بدم اما نمیدونم کجا خدام جاشو بهم نشون داد
البته خیلی بیشتر دلم میخواست بدم اما یه سریا رو مامانم روزای خاصی بهم داده بود حس کردم ناراحت میشه در حد شیش هفتا عروسک بیشتر ندادم متاسفانه
والا من جمعه رفتم بدون فراخوان جمعی زده بودن امروز از دو منم صبح رفته بودم دیگه از نگهبان خواستم بدشون به اون غرفه اما همون لحظه نگهبانی پر شد از اسباب بازی اهدایی
دیگه اونجوری نشد که بتونم عکس بگیرم
امیدوارم هیچ بچه ای بیمارستان نره

ریحون چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 01:35

سلام علیکم خواهر
خیلی هم خوب...

علیکم السلام و رحمت الله و برکاته برادر
چیز ببخشید خواهر ته تغاری
خیلیم عالییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد