بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

اولین مصاحبه

چند وقت پیشا یه آگهی استخدامی دیدم که دو دسته توانایی نیاز داشت

یکسری مهارت ضروری

یکسری مهارت های امتیازی

و دوبار بولد نوشته بود نیازمند سابقه کار و نمونه کار مرتبط

که من تقریبا ضروری ها رو داشتم و تقریبا چندتا از امتیازی هام داشتم ولی سابقه کاااار ؟؟؟

من با وجود این رزومه مو فرستادم و توی متن ایمیلم گفتم

چون دوبار گفته بودین نمونه کار ندارم اما بالاخره فارغ التحصیلا باید از جایی شروع کنن

قبل از مسافرتمون تلفنم زنگ زد

 که برای مصاحبه خواستن برم

منم گفتم داریم میریم مسافرت اگه میشه بعدش بیام

دیروز دوباره زنگ زدن

و امروز اولین مصاحبه جدی عمرم رو تجربه کردم

...

 

نسبت به اولین بار  مصاحبه خیلی سختی بود

تقریبا یک ساعتی طول کشید

2 بخش بود سوالای علمی تخصصی

و سوالای روان شناسی

هرچی میپرسیدن تموم نمیشد

علمیاش که بماند

دونه دونه تو مباحث تخصصی وارد میشدن سوال میپرسیدن

روانشناسیاش:

آخرین بار با کی دعوات شد

آخرین بار کی از دستت ناراحت شد چرا

با کی دعوا کردی

آخرین دروغی که گفتی

آخرین دروغی که شنیدی و واکنشت

از نگاه دوستات چه فردی هستی

سه تا ویژگی بدت چیه

سه تا ویژگی خوبت چیه

توانایی یادگیریت چجوریه؟

و....

آماده هر نوع سوالی تو مصاحبه باشید

من سعی کردم خودم باشم

هرچقدر خوب هرچقدر بد 

ولی خیلی استرس ناک بود :دی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حدیث سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 20:02


سلاااااام
چقدر خوووووب چقدر عاااالییی
آورین که به آگهیشون دقت نکردی و کار خودتو کردی
اگه جای خوبیه ان شاا.. که استخدام شی
موفقیتای روز افزونتو ببینیم

سلاااااااام :-ذوق
یه چیزایی انگار پشت سر هم پیش میاد
شاید یه چیزی مث قسمت
اولش اصلا نمیخواستم بفرستم !!!
بعدم که فرستادم گفتم با این متنم عمرا زنگ بزنن
امیدوارم هرچی که خیره واسه هممون پیش بیااااد
فعلا که معلوم نیستش گفتن اگر قبول کنیم دو تا مصاحبه دیگه داره :))
تا خدا چی بخواااد ...
قربانتتتتتت فداااات بوس بووووس
انشاء الله منم موفقیت های تک تک تون رو ببینممم ...

حدیث جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 19:50

سلام
یه چایی خرما پهلو بهمون میدی؟؟؟؟
.
.
.
.
.
همینطوری ییهویی بعد از دیدن چندباره هدر جدیید

سلاااااااااااااااااااااااااممممممممممممممم
شام تشریف داشته باشین
چایی و خرما که سهلهههههههههههههههه
البته اومدین خودمونو ببینین نمیشه همش تو آشپزخونه باشیم که
.
.
.
خیلی حس خوبی دارم به این عکسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد