بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

غذا موووووخوااااااااام

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا... دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:45

اخه چقدر شبیه عروسکه

خیلی نازه با اینکه از گربه خوشم نمیاد دلم میخواد اینو بغل کنم شکلکامم محدوده

p.t دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 12:56


آاااااااخییییییییی
بیا ناهار منو تو بخور...

معاون دیدیش چیقده نازهههههههههه

30MA دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 15:36

الهی جیگر طلای من عتیقکم
بیا اینجا خودم بهت غذا میدم
اینقده دوست دارم بگیرم بچلونمش
سلام گلنوشمکم
خیلی نازه اَ اینا بذار بازم



منمممممممممممممممممممممممممممممم
سلام سیما جونم
چشششششششششششششششششششم

30MA دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 15:42

این بیشتر از یه لایک داره
چند بار زدم نامرد قبول نکرد
حالا اینجا برا جیگرم چند تا لایک میزنم
لایک
لایک
لایک
لایک
آخریم لاک

ای بابا سیما جونم شمام که مثل پی تی منو مرام کش کردین
راضی به زحمتتون نبودم :دی
پستام الان لیک بخورن یا خجالت
حالا دو دقیقه بیا بشین خودتو ببینیم



مرسی که سر زدی سیما جونم
امروز خیلی جالب بود
جمع همه جمع بود
خیلی خوشحال شدم همتون رو دیدم
سارا جون پی تی جون سیما جون

30MA سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 23:39

گلنوش دور همی بعدی دیگه آشپزخونه پست یکی دیگه میشه و پذیرایی با یکی دیگست
والا کلی چایی و کیک رو دستم موند حروم شد
تا چند روز چایی مونده و کیک مورچه زده میخوردم!!!
تازه اینقدر تو آشپزخونه بودم که هنوز نیومده همه رفتن ;)
حالا هی بگو بیا بشین اومدیم خودتو ببینیم :| پَ کوووو؟ p;

راستی نظرت رو درباره پست و ایده جدید حدیث تو وبلاگ خودش بگو
منتظرم نانا

بدینش به من منم که کدبانو کلا میام میشینم یادم میره باید یه چی بیارم تعارف کنم
بابا ما که اون روز اونهمه خوراکی خوردیییییییییییییییییم
ولی عادیه معمولا تا چند روز بعد از یه مهمونی داریم غذای اون مهمونی رو میخوریم
آره بابا هی بهت گفتیم اومدیم خودتو ببینیم گوش ندادی
اوناهاااااااااااااااااااااااااااااا

بام؟ من؟ شیب؟نظر؟
البته واسه نظر منم الان دیره دیگه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد