بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تقلب

خاطره ای نقل شده: 

امتحان ریاضی اول ابتدایی اولین تقلب 

من: پیس پیس  

پیس پیس 

سوال فلان عددش چند میشه؟ 

دوستم:۹  

من:۹ چه شکلیه 

دوستم :همون که بالاش نیم دایره داره 

من :سمت چپش یا راستش؟ 

دوستم :چپش 

من: حالا چپ کدوم طرفیه؟

.

.

.

من صحبتی ندارم واقعا *:D big grin


نظرات 3 + ارسال نظر
30MA یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 14:36

پیس پیس :))))))
نگو نگو نگو
یاد تقلب امتحان ریاضی کلاس اولم میوفتم دلم آب میشه
تازشم من متقلب نیستم فقط از دوستم سوال پرسیدم
یادمه همیشه بهمون میگفتن پرسیدن عیب نیست
عزیزم خو جوابو نشونش میداد دیگه
این چه راهنمایی ه!

:دی
آرههههههههههههههههه خوندمش توی پست کوچه پشتی :دی
اتفاقا حالا گفتن نداره ولی آدم چیزی رو که تقلب میکنه عمرا یادش نمیره کیفیت آموزش تا این حد میره بالا
البته ما که از اوناش نیستیم از بقیه شنیدیم
والا یعنی مردم خاطره دارن در حد لالیگا
چقدر شکلکاش زشتن اون سوت قبلیه بامزه تر بود :|

فرزانه ی یونی! یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:20

من سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 19:18 http://manozendegi9.blogfa.com/

آورین آورین


چطوری خانوم هنرمند؟
بــــابــــا ....کلیک روی لینک وبلاگ ما گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد