بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

بهترین

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

توی این هفته ای که گذشت عروسی دوتا از دوستام بود

عروسی دوست یه چیز دیگه ست یه حس مخصوص به خودشو داره 

اولش که از در میان اشک میپیچه توی چشمای آدم 

اشک شوقــــــــــــــــــــــــــــه 

خیلی خوب بود خیلی خوش گذشت خیلی خوشحالم

دوستای عزیزم واسه ی هر دوتاتون آرزوی خوشبختی میکنم 

نسرین دوست داشتنی خودم و فاطمه ی عزیزم  بهترین لحظه ها رو کنار همسرتون واستون آرزو میکنم .



نظرات 3 + ارسال نظر
30MA یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 14:29

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام گلنوشمکم
سلام رئیس :دی پارسال رفیق امسال رئیس
همیشه به شادی باشی نانا
همیشه خبرای خوش میبینم تو وبلاگت
مگه میشه عروسی به آدم خوش نگذره
راست میگی عروسی دوستا یه لذتی داره
ولی عروسی خواهر و برادرا یه لذت وصف ناشدنی دیگه ای هست
در مورد عروسی خود آدم که من دیگه نظری ندارم اینو باید از اونا پرسید که شنیده ها رو دیدن، تازه تجربه هم کردن!!!!
منم برای دوستای گل مثل خودت آرزوی خوشبختی و سعادت میکنم
برای همه جوونا همین آرزو رو دارم
عکس این پست خیلی زیبا بود
با اجازه سیو کردم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سیما جونی خودم
سلااااااااااااام :دی پارسال رفیق امسال خاک پا
به قول برو بچ صفاتو ما چاکر همه ی بچه های کوچه پشتی هم هستیم
ممنون سیما جونم
شما و باقی دوستان بیشترترتر خانومی
نه که نمیشه
عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــه
خواهر که ندارم عروسی برادر هم که فعلا قسمت نشده
خودمم که ای بابا
اتفاقا دوستم زنگ زدم بود واسه کارت و اینا میگفت گلنوش نمیدونی چقدر سرم شلوغه کار دارم و اینا گفتم میدووووووووووووووونــــــــــــــــــم
یعنی یه جوری از عمق وجود گفتم انگار حداقل 6 تا شوهر داشتم
حتما بهشون خیلی خوش گذشته خداروشکر
آخی احساس میکنم دلم واسه دوستم تنگ شد
مرسی عزیزم منم از طرف دوستام و خودم واسه ی شما همین آرزوها رو دارم سیمای مهربون خودم
کار خوبی کردی عزیزم عکس که قابل شما رو نداره

مهسا جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 14:45

دیدی سیما جونم گفت عروسی خواهر برادر بهتره؟؟؟؟؟(اون شکلک یاهو که خیلی دوسش داری)
تاااااااااازه عروسی خواهر از برادرم بهتره! اصلا یه حال وصف نشدنی ای داره!
ایشاللا عروسی دوستای دانشگاهت

نه دیگه ایشالا عروسی داداشم چون حالش بیشتره
همون شکلک یاهو که خیلی دوسش دارم
:دی

حدیث یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 02:20

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی راست میگی
عروسی دوستا یه چیز دیگس البته بعد عروسی خواهر برادر
حالا میری خونشون برا اولین بار برا دیدن فیلم عروسیشون
انقـــــــــــــــــــــــــــده خوش میگذره که نگو
همه چی نو ترو تازه تکمیل آدم کیف میکنه
ایشاا.. همیشه عروسی بری گلنوشی
ایشاا.. خبر عروسیای شما ویک یک دوستانو بشنویم
غرق در شادی بشم

آره اتفاقا رفتم فیلم نامزدیشونو دیدم
حالا ایشالا واسه فیلم عروسی هم چترمونو میندازیم
نسرین میخونی؟ نمیخونی ؟ :دی
آره مشتاق شدم زودتر برم
مرسی عزیزم انشاء الله برای شما و باقی دوستان هم همیشه شادی و جشن باشه
ای بابا واسه بقیه و خودت ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد