بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:|

یه خانومه مسن بیرون منو دیدن

بعد دیگه همینجوری داشتن صحبت میکردن

بحث شد راجع به نوه شون

بعد میگن آره نوه من از شما بزرگتره... 18 سالشه 

من الان انگشت بندازم دهنمو جر بدم خوبه؟

یا مث باب اسفتجی ... 

داداشم میگه نپرسید مدرسه میری یا نه 

من الان کاملا انتظار دارم چند وقت دیگه یه نفر بهم بگه 10 روزه ات کی ه ؟ 

زندگیه داریم ...



|
نظرات 3 + ارسال نظر
serek یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 08:53

سلام
قشنگ نوشتی برای منم چند بار این اتفاق افتاده
آدم واقعا حرصش میگیره

سلام
مرسی
واقعا واقعا
خیلی بدم میاد از این جمله :|

مهسا دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 10:56

عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم اشکال نداره مامان 20 سال دیگه که همه پیر میشن دوس دارن سنشونو کمتر بگن کمتر به نظر میرسی حال میکنی!
خوبه مث من مفاصلت صدا بده و زیر چشات چروک باشه زشت باشی؟؟؟

اون باب اسفنجیه هم که..... اگه اون روزی که داشتم بهت اس ام اس میدادم این قسمتشو ببینی میدونستم انقد تو زندگیت تاثیر داره این کارو نمیکردم

:-s
اگه از شانس منه انموقع پیر میزنم =)))))))))))))
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مهسا دلمممممممم برات تنگ شد =))
یادش به خیییییییییییییییییییییر
اووووووووووی چروک و زشتم دوست خودته هاااااااااااااااااا -_-

آره منم همش هلاک این قضیه ام که این یه قسمت چه تاثیر عمیقی تو زندگی من داشته =)) یعنی کل کارتونا و انیمیشنایی که دیدم یه طرف این یه قسمتم از باب اسفنجی یه طرف =))

هانیه پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 13:26

یعنی چی 10 روزه ات کیه؟
به منم میگن 17 ساله! ملت چشاشون مشکل پیدا کرده

:)))))))))))))))))))))))))))))
از این مراسما که 10 روز بعد از به دنیا اومدن نوزاد میگیرن
مگه واسه من نگرفتین؟
خانوادگی جوون میزنیم :))
مادربزرگو ببین سن نوه رو حدس بزن ( یه چی تو مایه های مادرو ببین دخترو بگیر )
به من خیلیا میگن بهت نمی خوره عادت دارم داداشمم هر روز میگه فامیلم میگن اما کمترین سنی که شنیده بودم 18 بود دیگه این خانومه زد تو سر مال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد