بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

مغز و معده! (جملات بزرگان)

 اگر انسان ها در طول عمر خویش میزان کارکرد مغزشان  

یک میلیونیوم معده شان بود اکنون کره زمین تعریف دیگری داشت .   

                                                                 آلبرت انیشتین

دل... (جملات قصار)

دلت را از “شیشه” بساز ولی به سنگها بگو دلم از “فولاد” است . . .

خود درگیری!

من بالاخره نفهمیدم موقع روبوسی باید دوتا بوس کنم یا سه تا؟  

همیشه طرف مقابل برعکس من عمل میکنه !!! 

بزرگی (جملات قصار)

بزرگ ترین اقیانوس جهان (آرام) است ، پس آرام باش تا (بزرگ) باشی . . .

تنهایی (جملات قصار)

 من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد..  

دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..

ای زندگی!

نصف عمرمون واسه پیدا کردن سر چسب نواری هدر رفت!

یک شعر!(شعرهایی که دوست دارم)

من شعرای زنده یاد سهراب سپهری رو خیلی دوست دارم 

 واسه همینم یکیشو گذاشتم که اگه شمام دوست دارین بخونینش...

ادامه مطلب ...

مادر(متفرقه)

به امید سلامتی همه ی مادرا که وقتی غذا کمه  

یادشون میفته چقدر هوس نون و ماست کردن!

مردم آزاری! (طنز)

هروقت یکی داشت پول میشمرد ، شروع کنین از خودتون اعداد الکی بگین  

، وقتی قاطی میکنه خــیـــلی حال میده !

مردم فقیر (داستان کوتاه)

روزی یک مرد ثروتمند، پسر بچه کوچکش را به یک ده برد تا به او نشان دهد مردمی که در آن جا زندگی می کنند چقدر فقیر هستند . آن ها یک روز و یک شب را در خانه محقر یک روستایی به سر بردند .
در راه بازگشت و در پایان سفر ، مرد از پسرش پرسید : نظرت در مورد مسافرت مان چه بود ؟
پسر پاسخ داد : عالی بود پدر !
پدر پرسید : آیا به زندگی آن ها توجه کردی ؟
پسر پاسخ داد: فکر می کنم !
پدر پرسید : چه چیزی از این سفر یاد گرفتی ؟
پسر کمی اندیشید و بعد به آرامی گفت : فهمیدم که ما در خانه یک سگ داریم و آن ها چهار تا . ما در حیاط مان فانوس های تزئینی داریم و آن ها ستارگان را دارند . حیاط ما به دیوارهایش محدود می شود اما باغ آن ها بی انتهاست !
در پایان حرف های پسر ، زبان مرد بند آمده بود .
پسر اضافه کرد : متشکرم پدر که به من نشان دادی ما واقعأ چقدر فقیر هستیم !

آیا میدانید...(علمی)

چندتا آیا می دانید خوندم که به نظرم جالب بود گفتم بذارم شمام بدانید...

ادامه مطلب ...

به چه امیدی! (طنز)

خوب چه کاریه آخه؟؟؟!!! 

 

 

خدایا چرا من! (متفرقه)

دقت کردین هر موقع یه اتفاقی واسمون میفته میگیم  

خدایا چرا واسه من این اتفاق افتاد؟ اما وقتی موفق میشیم چی ؟  

حالا ماجرای آرتور اش رو بخونین برای من که خیلی جالب بود...

ادامه مطلب ...

خود درگیری...

قضیه این دندون عقل چیه؟؟؟ 

دودسته آدم داریم: 

۱- اونایی که دندون عقلشون نهفتست و مجبورن جراحی کنن و . . . 

۲- اونایی که دندونشون در می آد ولی چون خیلی تهه رعایت بهداشتش سخته زودتر از همه خراب میشه بازم میکشن و... 

معرفی یک نرم افزار (علمی)

دیدم جزو موضوع بندی هام علمی هم هست که هنوز مطالب ارائه شده  

راجع بهش صفره گفتم خوبه در راه علمم یه کوچولو تلاش کنم 

میدونم که همتون خیلی با اطلاعاتید و حتما حتما با این نرم افزار که 

 می خوام بگم آشنائید ولی حالا واسه خودم و کسانی مثل خودم 

 که شایدبا نرم افزار O&ORecovery  آشنایی ندارند یه کم توضیح می دم

ادامه مطلب ...