بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

نیازمندی :) (متفرقه)

اون دو رقمم اگه میخواین به خودم بگین 

 

لبخند (متفرقه)

لبخند بزن

برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند،

تجربه ثابت کرده است که گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد ...

شعر کودکی (خاطراتی)

نمیدونم چرا چند روز پیشا یه دفعه یه شعر از دوران کودکیم یادم افتاد

یه دفعه اولاش اومد تو ذهنم ... شعری که مامانم واسم میخوند

کامل هم یادم نمیومد یه کم از اولش و یه کم از آخرش 

سرچ کردم و کاملشو پیدا کردم

گفتم شاید شما هم شنیده باشینش و باهاش خاطره داشته باشین

اینه که تصمیم گرفتم بذارمش اینجا 



ادامه مطلب ...

کوچولوی یک ساله ! (خاطراتی)

                                             سلام سلام سلام

                                             یک سال گذشت ...


ادامه مطلب ...

مطالعه (متفرقه)

مزاحم نشین  دارم مطالعه میکنم خوووووووووووووووووووو 

معدل (طنز)

لذتی که در مشروط نشدن با معدل 12.03 هست توو معدل 20 شدن نیست