بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دنیای بی رحم

اگر من یک ماه کامل برنامه ماه عسل و امثالهم رو ببینم به کلی نابود میشم...

چقدر از اطرافمون بی خبریم...

چقدر دنیا بی رحمه...

چقدر خوبه که هنوز آدم های مهربون و خوب هستن...

یک روز به یادموندنی

صبح از خواب بیدار میشی 

یه کم اینترنت گردی می کنی

شروع می کنی به باز کردن page های مختلف

از شبکه های اجتماعی که توش عضوی تا وبلاگ هایی که بهشون سر می زنی

با یه عالمه اتفاق هیجان انگیز مواجه میشی

و اونوقته که به خاطر وجود تک تک افرادی که اطرافت هستن

از دوست گرفته تا آشنا و فامیل خداروشکر می کنی

و اونروز می شه یکی از موندگارترین روزهای عمرت


  ادامه مطلب ...

:|

 ساعت 8 یه فایل ورد که قرار بود به عنوان تمرین بفرستم رو شیفت دیلیت کردم
 ( اومدم یکسری عکس اضافه رو روی دسکتاپ دیلیت کنم اینم بینشون بود :|)

تا ساعت 10 انواع نرم افزار ریکاوری رو دانلود و نصب کردم به نتیجه ای نرسیدم دوباره فایل رو نوشتم:|

یعنی کل اطلاعات سکتورای هاردو ریخت بیرون جز اون فایل ورد من که می خواستم :|

بعضا فایلایی رو که زمانی که این لپ تاپو نخریده بودیم توش نریخته بودیمم دیده شد :|

چه کاری بود واقعا خب همون 8 تا 8:30 می نوشتی می رفتی پی زندگیت دیگه :|

نرم افزار ریکاوری خواستین تعارف نکنین هستااااااااااااااااا 

بعضیاشون زمان بر بودن بی خیال شدم