بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

موثر

همیشه به آدم های تاثیرگذار غبطه میخوردم و میخورم

خیلی خوشم میاد میبینم یکی توی زندگی یک نفر تا چندین نفر انقد تاثیر مثبت داره

بعضیاشون شناخته میشن شاید اسم بعضیاشونم اصلا ما ندونیم

مهم اینه اونی که باید بدونه میدونه

و مهم اون حال خوبه ست

من نمیگم باید به دیگران کمک کرد چون اونا نیاز دارن نه

باید به دیگران کمک کنیم چون بیشتر از اونا ما نیازمندیم

این یه حقیقته 

هممون به کمک نیاز داریم

دیروز خندوانه یه خانوم دکتر آورده بود که 8 سال با سندروم دانی ها بود

روشونم حسابی تعصب داشت وایده دیوار 48 رو ارائه داده بود و داشت براش تلاش میکرد

خدایا منم میخوام 

دلم نمیخواد آدمی باشم که فقط به این دنیا اومده و رفته

تاثیرگذار بودنم همی آرزوست 


+ خیلی جالبه دو سه تاشون اومدن صحبت کردن به جرات میتونم بگم از خیلیامون ( خودمو میگم) قشنگ تر صحبت میکردن

قدرت سخنوری فوق العاده اعتماد به نفس و انگیزه عالی ضمن اینکه همشون خیلی مهربونن


خوشحالی از ته دل

یکی از بهترین لحظه های زندگی آدم 

لحظه ایه که یه خبر خوش میشنوی 

این خبر خوش می تونه مربوط به خودت باشه یا اطرافیانت

فرقی نمیکنه 

همه شون  خوشحالت میکنن 

حتی گاهی برای دیگران خوشحال تر میشی

این خبر خوش می تونه خبر موفقیت خودت باشه یا دوستات

می تونه یه اتفاق مهم تو زندگی خودت یا دوستت باشه

میتونه ...

و همه این لحظه ها یه نفس عمیق میکشی و 

بابت اون لحظه قشنگ خداروشکر میکنی 

هانیه عزیز دلم خیلی واست خوشحالم  خیلی  

 

Pluto

فرزند جدیدم سیاره پلوتو یا پلوتون  




گفتم تا ماه رمضان تموم نشده منم دست به کار شم مادر معنوی پلوتو شدم 
چون خیلی دوره خیلی تنهاست کوچکترین چیزی که از جلوش رد میشه  ذوق میکنه 
بعدشم که رد میشه میره بغضی میشه  
   جدای از شوخی این هفته یه ماهواره  از جلوی پلوتو رد شده و ازش فیلم گرفته و برای زمین ارسال کرده که این تیکه کوتاه رو براش ساختن  

استیو جابز

دلم میخواد هر روز یه بار این سخنرانی رو گوش بدم

نکته های جالب و تامل برانگیزی توش داره

سخنرانی استیو جابز در دانشگاه استنفورد

استخدام

یعنی این استقبال شدیدتون منو کشته

از صبح هم چندبار زنگیدن  هم ایمیل زدن

اون رزومه رو باید با آب طلا نوشت زد به دیوار

آقاهه میگه همین عصر بیا مصاحبه

هر شرکت خصوصی ای نمیشه کار کرد میدونین

جاش  اصلا مناسب نیست 

الانم که هر گوشه ای دو نفر یه شرکت راه میندازن معلوم نیست کی به کیه

دختر بودنم سخته ها علاوه بر کار باید دنبال محل کار امن باشی 

خدایمان بزرگ است 



یه روز خوب

دیروز یکی از بهترین روزا بود

فکر میکنم یکی از لذت بخش ترین حسای دنیا اینه که ببینی کسی به یادته

از هر کادویی ارزشمندتر و خوشحال کننده تره

اینکه فامیل و خاله های عزیز دلم همیشه به یادمن

این که میبینم دوستای دبیرستانم هنوز به یادمن

دوستای عزیز دلی که حتی ندیدمشون(و گاهی حس میکنی از هر دوستی بهت نزدیک تر هستن)

 اما همیشه به فکرم هستن و به یادمن

چه حالا تولد چه لحظه ای که حس میکنن یه کم ناراحتم چه هر لحظه ی دیگه ای

اکیپ دانشگاه با تبریکای قشنگشون کلی خوشحالت میکنن

و حرف زدن باهاشون کلی حالتو خوب میکنه انقد که شیرین و مهربونن

دوست کارآموزی عزیزی که با وجود اینکه یک ماه بیشتر کنار هم نبودیم حس میکنیم سالهاست دوستیم

همون دوستی که درست سر بزنگاه زنگ میزنه، زنگ میزنه که بگه به یادتم 

همون دوستی که حرف زدن یه ساعته با هاش  و خندیدن و آرزوهای قشنگش کلی سرحالت میاره

مرسی از همتون مرسی که هستین

به بودن تک تکتون افتخار میکنم 

و خدارو از این بابت شکر میکنم 


بهترین

بهترین داداش دنیا یعنی داداشی که نهایت تلاششو توی رسوندن خواهر و برادرش به آرزوهاشون میکنه

مهم رسیدن یا نرسیدنه نیستا 

مهم اون تلاشه ست مهم اون احساسه ست

مهم اون مهم بودنه ست اهمیت دادنه ست

مهم اینه که میبینی یه نفر انقدر برای خواسته هات ارزش قائله

برای رسیدن به خواسته هات تلاش میکنه

به چیزایی که دوست داری اهمیت میده 

و واسه رسوندن تو بهشون کلی به خودش سختی میده

بهترین داداش دنیا یعنی داداش من 

...