بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تجریش

سه شنبه 30 اردیبهشت 93

دوباره خریدای مهسا یه بهونه خوب شد واسه یه روز خاطره انگیز دیگه 

بازم من و مهسا و زهرا و تجریش



 


ادامه مطلب ...

وقتی دلت می گیره

صبحی که پاشدم دلم گرفته بود.

گفتم بذار آهنگ گوش کنم حال و هوام عوض شه.

آهنگام رو رندمه!

آهنگ اول که خودم انتخاب کردم هیچی.

آهنگ دوم: گریه کن مرتضی پاشایی 

گریهههههههه کن تو میدونی پیش اون نمیمونی ....

آهنگ سوم : بوسه های تیغ مازیار فلاحی

عکس چشمات پیش رومه بغض عشقت تو گلومه صورتم از گریه خیسه دیگه کار من تمومه

گفتم آهنگو ولش کن بذار برم یه چرخی تو اینترنت بزنم:

خبر جدید: درگذشت نیما وارسته نوازنده خوب کشورمان ( خدا رحمتشون کنه)

فکر کنم قبلش حالم بهتر بود 

من دیگه حرفی ندارم

داداشی

به سلامتی اون داداشی که وقتی می فهمه تو دلت می خواد یه کاری رو انجام بدی

 عزمشو صدبرابر بیشتر از خودت جزم می کنه که حتما اون کار انجام بشه ...


دوستانه

گاهی اوقات 2 ساعت کنار یه دوست بودن و حرف زدن و کلی خندیدن در عین سادگی و بی ریای بی ریا می ارزه به یه مهمونی که توش هیچکس مثل خودت نیست. می ارزه به جمعی که توش باید ساعت ها در و دیوار رو نگاه کنی و با هیچکس حرفی نداشته باشی که بزنی. شایدم جنس حرفایی که باید یزنی فرق داره.  

خیلی خوبه نقش دوستی رو داشته باشی که کنارت به دوستات کلی خوش بگذره.

خیلی خوبه دوستی رو داشته باشی که حتی تا لحظه آخر خداحافظیم حرفاتون تموم نشه

و تعداد خداحافظی کردنتون به بی نهایت برسه.

اونوقته که دو ساعت با اون دوست بودن رو با هزارتا جمع خسته کننده عوض نمی کنی!

5 شنبه خوبی داشتم با همون 2 ساعته های شیرین :)

من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تولد خاطره انگیز

امروووووووز تولد یکی از دوستای صمیمی توی اکیپمون بود

قرار بود بریم باغ ایرانی

توصیه می کنم اگر گل دوست دارید ( البته گل لاله) حتما یه سر برید اونجا 

یعنی فوق العاده توی بهار قشنگه

تمامشو از رنگ های مختلف گل لاله کاشتن یعنی بی نظیرهههههه

حتی عکس هایی که گرفتیم گویای اونهمه زیبایی نیست

آدرسم می خواین دیگه سرچ کنین

من صرفا می تونم با بی آرتی بگم

از بی آرتی ایستگاه پل مدیریت پیاده شین پله کوچیکا رو رد کنین

 از اون پله بزرگا که 3 نفر می تونن باهم رد شن برید بالا ( مهسا )

به من که خیلی خوش گذشت

امیدوارم برای صاحب تولد هم همینطور بوده باشه 

می تونین عکس های اینجا رو هم ببینین 

 

ادامه مطلب ...