بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

بعضیا...

 بعضیا هستن که یه جور خاص دوست داشتنین یه جور عجیب دلنشینن

 دست خودشونم نیست

انگار خدا یه جور دیگه آفریده شون.

 مثلا ساعت ها کنارشون میشینی و خسته نمیشی

 اصلا سیر نمیشی از شنیدن صداشون یا نگاه کردن به صورتشون

 مثلا همونایی که وقت خداحافظی یههو دلت میگیره و ته دلت میگی کاش بیشتر میموندی

 اسمشو عشق نمیذارم.شاید یه دوست داشتن عجیبه که هر کسی ممکنه حسش کنه.

من اسمشو "عزیز دل کسی بودن میذارم"

بعضیا عزیز دلت هستن،همونا که همیشه دلت قرصه که تا آخر عمر با همون کیفیت کنارت هستن.

همونایی که دلگیرت نمیکنن.همونا که دوست داشتنشون بی قید و شرطه.

در زندگی هر کسی این بعضیا وجود دارن که اصلا نمیشه دوستشون نداشت

و من چقدر این بعضیا رو دوست دارم.


لینک دانلود

دکلمه سعید معروف در برنامه رادیو 7

شعرها را نباید حفظ کرد مخصوصا شعرهایی را که از خواندنشان ذوق کرده ای

باید یادت نباشد که آن شعر هیجان انگیز را کجا خوانده ای؟ چرا خوانده ای

فقط یادت باشد که بارها برای دوباره خواندنش کتاب ها را ورق زده ای

با خودت است می توانی پیامش را بگیری یا به کار بندی اما بیانش را نه

اصلا اگر شعر را برای پیام های اخلاقی آن می خوانی لذت بزرگی را از دست داده ای

لذتش به این است که با شعر همزادپنداری کنی نه اینکه در مقام شنونده نصیحت به آن گوش کنی

پس شعرها را حفظ نکن بگذار آن ها قافلگیرت کنند

شعرها هم دوست ندارند دچار عادت شوند، شعرها هم دوست ندارند صرف عادت هر روز تکرارشان کنی

دوست دارند برایت تازگی داشته باشند

به اطرافت نگاه کرده ای؟ به کسانی که دوستشان داری؟ بهترین شعر زندگیت همانیست که کنارت نشسته است

نگذار بهترین شعر زندگیت برایت تکراری شود...


دانلود دکلمه

( البته بیشتر متنش قشنگه )

ز گهواره تا گووووووووووووور

گرچه وقت کمی مونده

اما میخوام شروع کنم واسه ارشد بخونم

حالا اقلش اینه درسا مرور میشه و میتونم توی آزمون استخدامیام شرکت کنم 

کلی مطلب توی ذهنم هست که دلم میخواد یاد بگیرم

اما نمیدونم چرا نمیرسم :| 

همین الان یهویی

داداشم اومده میگه مرسی به خاطر تشکرت از من اول پایان نامه ات

میگم از تو تشکر نکردم

میگه چرا خودم الان خوندم

میگم نه بابا من از تو تشکر نکردم که!!

هی اصرار که چرا

رفتم نگاه کنم اول پایان نامه مو


  ادامه مطلب ...

نقطه سر خط

به پایان آمد این دفتر... حکایت همچنان باقیست



 

ادامه مطلب ...

یه دنیا مهربونی

امروز با بچه ها برنامه پارک ملت داشتیم


 

ادامه مطلب ...

بی آر تی

دیروز داشتم میرفتم دانشگاه برای کارای پروژه پایانیم

چند وقتی بود تابستون همش خونه بودم

این اواخر دوباره بی آر تی سوار شدم با خاطراتش

من چون توی یکی از خطا ایستگاه های زیادی تو بی آر تی هستم معمولا میرم جلو وایمیسم

دیروزم رفته بودم جلو ...


 

ادامه مطلب ...