بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خدا (نوشته های دلنشین)

                                                                  به دنبال خدا نگرد 
خدا در بیابان های خالی از انسان نیست 
خدا در جاده های تنهای بی انتها نیست 
به دنبالش نگرد 

خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست 
خدا در قلبی است که برای تو می تپد 
خدا در لبخندی است که با نگاه مهربان تو جانی دوباره می گیرد 

خدا آنجاست 
در جمع عزیزترینهایت 
خدا در دستی است که به یاری می گیری 
در قلبی است که شاد می کنی 
در لبخندی است که به لب می نشانی 
خدا در بتکده و مسجد نیست 
گشتنت زمان را هدر می دهد 
خدا در عطر خوش نان است 
خدا در جشن و سروری است که به پا می کنی 
خدا را در کوچه پس کوچه های درویشی و دور از انسان ها جست و جو مکن 
خدا آنجا نیست 

او جایی است که همه شادند 
و جایی است که قلب شکسته ای نمانده 
در نگاه پرافتخار مادری است به فرزندش 
در نگاه عاشقانه زنی است به همسرش 
باید از فرصت های کوتاه زندگی جاودانگی را جست

بهترین روزهای زندگی (جملات ماندگار)

مشکل ما در فهم زندگیست لذت بردن را یادمان ندادند...
همیشه در انتظار به پایان رسیدن روزهایی هستیم که زندگیمان را تشکیل میدهند....
مدرسه ,دانشگاه,کار و....
وزمانی که به پایان میرسیم حسرت گذشته را میخوریم و

 همیشه آرزویمان به پایان رسیدن بهترین روزهای زندگیمان است.


:-|(خاطراتی)

این هفته تاریخ امتحانات مشخص شد. یعنی چی بگم من؟ چی بگم؟ هیچی نگم بهتره 

افتاده از اول تا 20 خرداد . که امتحانای ما افتاده 4 تا 13 خرداد. همه پشت سر هم بدون فرجه ساعت امتحان 8 صبح نه الان جا نداره من این میز رو افقی تو حلقم فروو کنم؟  

تازه استادمون میگن ابلاغ شده میتونن کلاس های جبرانی رو شب ها تا ساعت 9 و حتی جمعه ها هم برگزار کنن  حتی درس اخلاق هم واسمون کلاس جبرانی گذاشتن!!! نه الان جا نداره من این میز رو افقی تو حلقم فروو کنم؟  یا به قول نقی ...

بگذریم ...


این هفته یه کادوی بامزه هم گرفتم 

chopstick از دوست خوبم مهسا

خوب تو دستم نمیگیرم شاید چون عادت ندارم 

باران (متفرقه)

می شود باران ببارد؟
همین امشب!
قول می دهم فقط
قطره های پاکش را بغل کنم!
قول می دهم
فقط بویش را حس کنم!
اصلا اگر ببارد
فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم
قول می دهم برایش شعر نگویم
فقط... می شود؟
امشب.... ؟
خدایا
دلم به اندازه تمام روزهای بارانی تنگ است



ورزشکار (عکس)

خوش تیپ خودممممممممممم*:-* kiss*>:D< big hug

هفته (خاطراتی)

شنبه: شنبه صبح زود پاشدم راه افتادم که برم دانشگاه اولین روز بعد از تعطیلات نوروزی 

بی آرتی اول رو سوار شدم هیچی، دومی رو سوار شدم تا حرکت کرد یه پراید پیچید جلوی بی آرتی (چه سعادتی واقعا) راننده اومد نزنه به پرایده فرمون رو تا ته پیچوند زد همه چیز رو ترکوند خورد به میله ها وایساد  (فقط تو خاطرات بی آر تی یه تصادف کم داشتم که حاصل شد )

خدا باقی سال رو به خیر بگذرونه 


دوشنبه: یه دو ساعت خالی داشتیم با بچه ها رفتیم بیرون ، یه سر زدیم به یه کتابفروشی 

دلم میخواست کتاب قصه های امیر علی رو بخرم . آخه خالم داشت و توی عید یه کم ازش خونده بودم. اونقدر از قلمش خوشم اومد که همش چشمم دنبال کتابه بود. کل کتابفروشی رو زیر و رو کردم

وقتی پیداش کردم انگار یه فتح بزرگ انجام داده بودم  

 (اگر دوست داشتین بخونینش ، کتاب قصه های امیر علی، نویسنده : امیرعلی نبویان ، طنز)


چهارشنبه: راننده بی آرتی تا تونست لایی کشید منم که میرم اون جلوی جلو تو شیشه وایمیسم  یعنی ... 


ما ( جملات ماندگار)

                                              
نیستیم ! 
به دنیا می آییم... 
عکس ِ یک نفره می گیریم ! 
بزرگ می شویم ، 
عکس ِ دو نفره می گیریم ! 
پیر می شویم ، 
عکس ِ یک نفره می گیریم … 
و بعد... 
دوباره باز نیستیم ... 
"مرحوم حسین پناهی"

عکس های نوروزی (با هم)

خب قرار بود یه پست مخصوص عکس های نوروزی داشته باشیم

  تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

که با استقبال شدیدی روبه رو شد*:| straight face

پارسال فقط سیما جون لطف کردن و عکس فرستادن و امسال هم فقط حدیث جون

ما هم برای خالی نبودن عریضه هرچی عکس سفره هفت سین و سبزه و ... فک و فامیل بود گذاشتیم اینجا 

ادامه مطلب ...

14 به در (خاطراتی)

سلام سلام سلام

خوبین ؟ خوشین؟ سلامتین؟ دماغتون چاقه؟ اوضاع بر وفق مراده؟ انشاء الله که هست

انشاء الله که یه تعطیلات خوب با کلی خاطرات قشنگ رو پشت سر گذاشته باشین


ادامه مطلب ...

سیزده به در (مناسبتی)

امروز روز طبیعته

امیدوارم به همتون خوش بگذره

سیزده به در خوبی داشته باشین



! (خاطراتی)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حضور (متفرقه)

                                   ارزشمندترین مکان هایی که می توان در دنیا حضور داشت :

                                                              در فکر کسی ، 
                                                              در قلب کسی ؛ 
                                                           و در دعای کسی ... 


استفاده از زمان (خاطراتی)

جاتون خالی یه استاد داریم مخ،مغز یعنی هرچی بگم کم گفتم

یعنی اینقدر کار مفید تو زندگیش انجام داده که هر بار تعریف میکنه آدم از خودش بدش میاد  

در حد سیستم عامل نوشتن تو عید و خوندن زبان برنامه نویسی در یک بعداز ظهر و ...

خلاصه به ما هم توصیه کردن از وقتمون درست استفاده کنیم و تو عید یه برنامه بنویسیم.

3 تا جاروبرقی هستند که باید یه صفحه ی 16*16 رو تمیز کنن( زمین با مانع و چاله و...) 

قراره یه روز تو دانشگاه مسابقه بذاریم و هر گروهی که زمان تمیز کردنش کمتر بود برنده میشه

تو عید 3 نفر چه جوری زماناشونو هماهنگ کنن و با هم کار کنند بماند

خدایا این کنفرانس یاهو رو از ما نگیر 

اینم ازصفحه ی بازیمون