بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

هواپیما (خاطراتی)

من خودمو که یادم نیست ولی واسه بچه های فامیل زیاد از این شگردا به کار میبردیم 

غذا دادن به بچه ها رو میگم ... یه قاشق غذا که میخواستیم بذاریم دهنشون صدای انواع وسایل نقلیه رو در میاوردیم! طفلک بچه  

حالا این مامانه خوبه یکم شبیه سازی کرده  

فقط نمیدونم چرا تو قاشقه هیچی نیست لا اقل ما یکم غذا توش میذاشتیم 

داداشمو یادمه وقتی بهش غذا میدادن که بده بچه بخوره نصفشو خودش میخورد  

 

تکیه (متفرقه)

دیوار ترک خورده، همان خاک است!

لطفا تکیه ندهید.

اهن می پوسد من که خاک بودم جای خود ...
 

کلاف (متفرقه)

کلاف زندگیم بدجور داره میپیچه و گره خورده .  

دلم را گم کرده ام .  

فکر می کنم لای روزمرگی های زندگیم باشد 

 و یا لای بدوبدو های زندگی ام 

 


تلاش (طنز)

لامصــب اینقد که بعضیا برای خر کردن آدم سعی میکنن  

برای خودشون وقت میذاشتن حتما آدم میشدن!!

ماه مهر (ترول)

ولی جدا هنوزم که نزدیک مهر میشه من حال و هوا و استرس اون موقع رو دارم ! 

اواخر شهریور کتابای جدید میگرفتیم و ورق میزدیم ببینیم چه خبره 

روپوش،لوازم التحریر، جلد کردن کتابا،دفترم که منتظر میشدیم ببینیم واسه هر درسی چند برگ لازمه

 

 

 

  

 

 

وابستگی (متفرقه)

وابستگــی هــا   

وام هـــای کــوتـــاه مــدتــی هستــند بــا بهــره هـــای سنگیــن...........   

نیش (متفرقه)

از آدمها دلگیر نشو  

نیش زدن طبیعت شونه  

سال هاست که به هوای بارونی می گن: خــــــراب... !!  

 

یاد هندوستان (جملات قصار)

خـــــدایا ...  

به فیل من آلزایمرعنایت فرما ...!  

تا دیگر یاد " هنـــدوستان " نکند .   

 

اولین!!! (طنز)

وقتی یه نفر بهت میگه تو اولین و تنها عشق منی 

 لامصب آدم نمیدونه  

باید احساس خاص بودن بهش دست بده یا احساس خر شدن 

معجزه (متفرقه)

من اگر پیامبر بودم 

 معجزه ام خنداندن کودکان خیابانی بود...  

 

درس عبرت (طنز)

معلوم نیست این درس عبرت چند واحده لامصب!  

تموم هم نمیشه

خدا (جملات قصار)

هیچ دقت کردی ! 

 خدا تا به حال چند بار دستمونو گرفته ؟؟؟ 

 در حالی که میتونست ؛ مُچمونو بگیره !!!  

 

 

گذشت (جملات قصار)

خوشی با خوبی فرق دارد؛ 

 به خاطر خوبی ها؛ 

 از خیلی خوشی ها؛  

باید گذشت ...   

مردا همه مثل همند! (طنز)

 آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت "مردا همه مثل همه ن" رو به کار برد،  

یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟

گوشه (جملات قصار)

گوشه نــدارد که یـکـــ گوشه اش بنشینمـــ

و نفسی تــازه کنمـــ ...

گــرد گــرد استـــ

این زمین..

ایــنــ روزگــــار ...