بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تلاش

تلاشی که الان دارم انجام میدم

در جهت آمادگی برای سر کار رفتن

اصن این  parallel کار کردنم خودمو کشته 

یعنی انقد تعداد زیاده خودم قاطی کردم 

فک کنم یه کم شبیه سنگ بزرگه الان 

البته بعضیاشو واسه آشنایی نسبی میخوام که خیلی شوت نباشم 

همه اینارو هم که بخونم سابقه کار ندارم 

اما میدونم خدایمان بزرگ است 

یعنی میشه یه روزی بیاد که من به استرس این روزام بخندم؟ 


:|

همین الان ظرفیت پذیرش روزانه نرم افزار کل ایران رو جمع زدم

حدود 235 نفر :|


اینجا رو


:)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ملت پایه

یعنی من عاشق این ملت همیشه در صحنه ام

یه گروه عضوم به اسم طراحی وب رو یاد بگیرید

سوال و پاسخا رو داشته باشید 



  ادامه مطلب ...

خواهش

 اگر کنکوری جویای شغل و کلا کسی توی همچین سنین و مراحلی توی اطرافتون دارید
عاجزانه خواهش میکنم انقدر تحت فشار نذاریدشون

طرف خودش به حد کافی توی فشار و استرس روحی قرار داره
یعنی بالای 50 نفر از زمان فارغ التحصیلی من جویای لحظه به لحظه زندگی منن
می دونم از روی دلسوزیه
اما من یه نفر بیشتر نیستم و تحمل یک آدم  رو بیشتر ندارم حتی کمتر
یعنی برای بالای 50 نفر توضیح دادم که من دوست دارم امسال ارشد شرکت کنم
برای بالای 50 نفر توضیح دادم که کنکورمو چطور دادم
برای بالای 50 نفر توضیح دادم که نتیجه کنکورم چی شده
جالبه میگم واقعا قبول شدن آسونه و من بی دقتی کردم
میشنوم آره خب به منم یه ساعت وقت بدن میتونم جواب بدم!
جالبه یه عده هم هستن میدونم از روی دلسوزیه اما نصیحتشون رو به صورت امری میگن
برو حتما فلان جا سر کار
حتما ارشد و دکتری بخون
اصلا ارشد نخون برو سر کار
اصلا ایران نمون برو انور
نتیجه ت اومد؟ هرجا قبول میشی برو بزن شهرستان
تجربه ثابت کرده سال بعد رتبه ات از این بهتر نمیشه
برو نرو بزن نزن نخون 
چرا بیکاری؟ چرا  درس میخونی؟ چرا میخوای بری دانشگاه؟ چرا نمیخوای بری دانشگاه؟
اونایی که درس میخونن همه بیکارن! الان دیگه از 10 نفر 11 نفر ارشد دارن بخونیا تا دکتری برو !
به خدا من یه نفر بیشتر نیستم 
دارم سعیمو میکنم دارم تلاشمو میکنم به فکر هستم 
تمام آگهی کارها رو نگاه میکنم تفکرات خودمو دارم
شرایط خودمو در نظر دارم
خودم سعی میکنم تصمیم بگیرم
فکرم به اندازه کافی تحت فشار هست
می دونم راهنمایی عالیه دلسوزی کردن عالیه
اما درحد خودش یه کم به طرف مقابل فکر کنید خواهشا
نمیدونم واقعا چی بگم!!
واقعا من الان نیاز به ریکاوری روحی دارم...

غر زدن

می خوام یه کم غر بزنم 


اولا سیستم آموزشیمون که حالا از دبیرستان اصلا رشته های دانشگاهی رو به بچه ها نمیشناسونه بماند

میگیم دندمون نرم خودمون میریم میشناسیم که عمرا نمیشناسیم 

این سیستم دانشگاهیمون که ذره ای به خواسته های بازار کار توجهی نداره

یعنی حدود 80 درصد فقط یه سری درسهای پایه ای و تئوری رشته رو یاد میدن

همه چی شده کلاسای بیرون پول 

از کنکورش بگیر تا تخصص های رشته ها

دوره شبکه دوره طراحی وب دوره ......

بازم دندمون نرم میگیم دانشجو = دانش بجو

یعنی لیسانس 8 سال بود اما کار عملی متناسب با بازار کار میدادن دستمون بهتر بود

بعد حالا میای با توجه به نیاز بازار کار self study کار کنی

سایتای فارسی اکثرشون برای یاد دادن هرچیزی پول میگیرن

اگه میخوای اینو یاد بگیری انقد واریز کن

اگه میخوای اونو یاد بگیری باید عضویتت از نوع طلایی بشه

به جز تعداد محدودی سایت خوب

باز دم سایتای خارجی گرم که کلی آموزش رایگان داره

و من خیلی از یادگیری هامو مدیون اونام

حالا خلاصه  اینهمه به قولی self study و تلاش میکنی یه چیزی یاد میگیری

آگهی های استخدامی همه با 3 سال یا بیشتر سابقه کار :|

یا دارای مدرک دوره های فلان و فلان ( کلاسای بیرون)

عزیز دل من بالاخره این موجود بدبخت فلک زده فارغ التحصیل شده ( دور از جون شما که میخونی)

از یه جایی باید شروع کنه دیگه

چه وضعشه آخه :|

من دیگه حرفی ندارم 



روزای سخت

 بلاتکلیفی خیلی حس بدیه !

:(

یعنی واقعا که

این سازمان سنجشم مارو سر کار گذاشته

  ادامه مطلب ...

رمز مفقود شده

رمز اول کارت بانکیمو یادم رفته بود

یعنی همون رمز اولی که بانک بهم داده بود رو تغییر نداده بودم

اصلا استفاده هم نکردم چون همیشه از رمز دوم استفاده میکنم

خلاصه  برگه بانک رو پیدا نمیکردم

رفتم بانک

میگم رمزم یادم رفته

میگه حدس میزنی چی باشه

میگم یادم نیست

میگه نه حالا تو بگو 

میگم هیچی یادم نیست

میگه حالا حدودی یه چیزی بگو 

میگم آخه اگه یادم بود میزدم

میگه همونی که میخواستی بزنی رو بگو

میگم آخه یادم نمیاد

میگه حالا حدودشو بگو 


من 

مغزم 

رمز کارت بانکیم 

 آقای تحویلدار بانک 

همچنان من  


هیچی دیگه گفت باید درخواست بدم 3 روز دیگه بیا

یعنی کل خاطرات نوزادیمم ریخت بیرون

 اون رمز لامصب چسبید به زوایای پنهان مغزم نیومد که نیومد 

الکی مثلا من مغز دارم 


تا یه روز دیگه و یه سوتی دیگه خدانگهدار 

جناب خان

عشق جدید من جناب خان  

رامبد؟

آلوئه ورائی 


 



قرار بینمون یادت نره    با خنده قیافت باحال تره 

:)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

yes it is

-YES-

I'm-a-programmer

and

-NO-

It-doesn't-mean-that-Ill-fix-your-PC


دلم میخواد

یه سری چیزای ساده هست

اتفاق افتادنشون دور از ذهن نیست 

خیلی عجیب غریبم نیست 

اما خب بالاخره به دلایلی ( حتی دلایل ساده) نمیشه

یا فعلا اتفاق نیفتاده



  ادامه مطلب ...

پل طبیعت

خیلی وقت بود تصمیم داشتیم بریم
بالاخره رفتیم 

پل طبیعت یکی از جاهای تهرانه که من عاشقشم 

خیلی خوشگله فوق العاده ست 

و اینکه زیباییش تو شب چندبرابره 

یعنی من همش منتظر بودم هوا تاریک شه

نورپردازی پل شروع شه 

خیلی عکس گرفتم اما ترجیح میدم لینک عکسای حرفه ای تر رو بذارم

تا زیباییش بیشتر مشخص باشه 

حتما سر بزنید خیلی عالیه

قدم زدن رو پل طبیعت عالیه


یه نکته دیگه:

پل طبیعت انتخاب اول مردم و جزو ۵ انتخاب برتر ۳۰۰ معمار برجسته جهان

در مسابقه معمار شهری ( A+ (architizer awards  در سال ۲۰۱۵ شد.

و اینکه معمارش یه خانم به اسم لیلا عراقیان هستن 


تصاویر پل طبیعت لینک 1

تصاویر پل طبیعت لینک 2

تصاویر پل طبیعت لینک 3


من به تو حق میدم

من به تو حق میدم از من دلخوری 

اولین باره که آهنگی رو قبل از این که پخش بشه شعرشو حفظم

و الان دارم با خواننده میخونم 

http://dl.radiojavan.biz/radiojavan%201394/ordibehesht%2094/02/Ali%20Lohrasbi%20-%20Man%20Be%20To%20Hagh%20Midam.jpg

ذوق منگ

بعد از یه مدت یهویی امروز یه عالمه اسم مهسا توی ایمیلم و توی نظرات وبلاگم دیدم 

کلی ذوق زده شدم

مهسا از اون دوستاست که وقتی نیست جای خالیش خیلی احساس میشه

و صد البته وقتی هست دل آدم کلی شاد میشه 
امروزم کلی با نظراتت خندیدم مهسا 

مرسی که دوست منی 


پ.ن : فقط همین الان یه اتفاق خاص غیر منتظره دیگه هم افتاد

پیرو اونهمه که تو ایمیل و نظرا راجع به نبودن بنفشه گفتم 

دیدم یهو تب ایمیلام شماره اش یدونه رفت بالا



نوید داده میخواد عکسا رو واسم بفرسته

( اشک شوق)


بعدا نوشت: طفلی کلی زحمت کشید واسه فرستادنشون 

اینجا رو که نمیبینی ولی مرسی بنفشه 


داشتن دوستای خوب خیلی خوب است ( گلنوش )



حلالیت 1

یه تصمیمی گرفتم 

دی دی دی دیم 


چند وقت یه بار از اطرافیانم حلالیت بطلبم 

مگه حتما آدم باید بره سفر حج یا قرار باشه اتفاق خاصی بیفته !
که گوشی رو بگیره دستش و زنگ بزنه از همه حلالیت بگیره
خیلی وقتا خیلی جاها ممکنه خیلی حرفا بزنیم یا خیلی کارا بکنیم
که حتی شده ناخواسته کسی رو ناراحت کنیم
حتما پیش میاد
شاید خیلی وقتا خودمون متوجه نشیم
شاید خیلی وقتا برداشت از کار ما واسه کسی ناراحت کننده باشه
عاقا من همینجا می خوام یه بار حلالیت بطلبم از همه اطرافیانم

اگر روزی جایی چیزی گفتم کاری کردم که کسی ناراحت شده
امیدوارم منو ببخشه

و خواهش دارم منو ببخشه

با تشکر
بخشش خیلی خوب است ( گلنوش مظلوم شده گربه شرکی  )




آخییییییییی چقد سبک شدم 

الکی مثلا همه الان منو حلال کردن 

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

نمیدونم برنامه خندوانه دیشب رو دیدین یا نه
به نظرم آقای کیانیان خیلی قشنگ صحبت کردن

 برام جالب بود
 باید به حرفای کسانی که چندین سال بیشتر از ما تجربه دارن

خیلی خوب گوش کرد

و خیلی بهش فکر کرد

یه جاهایی از حرفاشون خیلی جای فکر داشت


برنامه خندوانه آقای کیانیان