بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

نتیجه مصاحبه!

بهترین ایمیلی که بعد از این دو هفته سخت و پر استرس میتونستم ببینم ...

البته هنوزم در دست بررسیه و مراحل دوم و سوم داره ولی خب بازم یه کم تکلیفم مشخص شد 

خداروشکر

از نظر خودم اونقدر خوبی که باید میبودم نبودم به خاطر استرس زیاد

می تونستم بهتر باشم خوب نمیتونستم فکر کنم 

ولی بازم خداروشکر 



نظرات 3 + ارسال نظر
لبخند ماه شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 10:43 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

خیره

خیلی ممنونم
انشاء الله
انشاء الله واسه هممون بهترین ها رخ بده ...

حدیث شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 13:54


هوووووراااااااااااااا
سلااااااامممماچ
تبریک
تبریک به تو
تبریک به خودم
تبریک به خانواده
تبریک به همه
آغا ماشیرینی واقعی میخایم
یالا یالا


سلااااااااااااااااااااااااااامموووووووووووووووووووچ
قربونت بشم من مرسییییییییییی
مرحله اولشه تازههههههههه
چشششششششششششمممممممممم
شما راه انتقال شیرینی واقعی رو از بستر اینترنت کشف کن
من ناپلئونی ر میارم
شیرینیش برای موفقیت همتون دعا میکنم
انشاء الله تک تکتون بهترین ها براتون اتفاق بیفته از درس کار و باقی قضایا

ولی این دو هفته روحم چندبار پرواز کرد از استرس همش سوتیام یادم میومد

سوگلی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 13:15

به بهههه مبااارکککککککه
ایشالا هرچی خیرته پیش بیاد عزیزم
سلاااااااااااام
چطوری گلنووش؟

سلامت باشییییییبییی
به مبارک باشه که نرسیده هنوز
در دست بررسیم هنوز بعد باید برم مصاحبه دوم اگه قبول شم یه ماه میرم اگه راضی بودن سه ماهه اگه راضی بودن یه ساله
فدا مدا انشاء الله برای شما هم همینطورررر
سلااااااااااااااام
چیقده دلم تنگ شده بود واست پیکاسوگلی من
خداروشکر خوبم شما خوبی ؟ خوشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد