بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

اتفاقات پشت سر هم

برای چهارشنبه دو جا دعوت به مصاحبه شدم

یکیش مصاحبه دوم اولین جایی که رفتم

دومیشم یه جای دیگه

به دلیل کانفلیکت جای اول رو انتخاب کردم


 انتظار داشتم مصاحبه دومی انجام بشه

یعنی با این دید رفتم

اما صحبت های نهایی و قرارداد همونجا یهویی بسته شد

انتظارشو نداشتم واقعا

وقتی به مسیر شروع مطالعه هام تا همین الان نگاه میکنم

روند خاص عجیبی توش دیده میشه

از اولشو همه چیز رو به خودش سپرده بودم

خواستم که پارتی اول و آخرم باشه

ایمان قوی میگه وقتی به خودش همه چیز رو میسپری دیگه نگران هیچی نباش

اما ایمان من 

خیلی جاهاش میلنگه

خیلی استرس داشتم و دارم

امیدوارم همه چیز خوب پیش بره

کارفرماها از من راضی باشن و من از محیط کار

محیط کار جاییه که بیشتر روزت رو اونجایی

پس خیلی مهمه

خدایا من که شرمنده ام

ولی هوامو داشته باش

هوای هممون رو داشته باش


شنبه اولین روز کاریمه

به امید خودش

نظرات 5 + ارسال نظر
حدیث پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 22:35


وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
موباااااااااااااااااااااااااارکه بغل محکم
خعلی خبر توپی بود
خعلییییییییییییییییی خوشحال شدم میفهمی خعلی
ایشاا... همینطور پستای خوب و موفقیتت تو زندگی رو بخونم
خانوم مهندسسسس

وااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
بغل محکم ترررررر
عزیز دلمی اینا همه از مهربونیته دیگه کاریش نمیشه کرد
مرسی و همچنینننننننننننننننننننننن
خعلی استرس دارم ببینم داستان چجوریه
انشاء الله همه چیز خوب باشه

حدیث پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 22:42

از خوشحالی زیاد یادم رفت بگم
اولین پروژت اینه که یه برنامه بنویسی بشه مجازا ناپلِونی ردوبدل کرد
وگرنه دیگه خودت میدونی


از دست توووووو
باشه پیشنهاد میدم به شرکت اولین پروژمون این باشه
دیگه اصن حرفمم اونجا برو داره در حد مدیر عامل

حدیث جمعه 3 مهر 1394 ساعت 19:36

به مهارتات فکر کن
تو گلنوش مهندسی هستی که ریاست یه سازمان دستشه
کم چیزی نیس که
خودتو دست کم نگییییییییییر
ان شاا... همه چی عالی پیش میره
خعلی هیجان انگیزه
ایشاا.. بهترین آدما همکارات باشن و یه محیط عالی در انتظارت باشه و خعلی مفید باشی

فدای مهربونیا و دلگرمیاااااات
اتفاقا انقد سوتی دادم این دو دفعههههههه که نگو
باید یکی ازم حمایت میکرد :))))
مثلا نشسته بودم بعد یکی از همکاران اومدن گفتن سلام خانوم فلانی بعد من بلند شدم گفتن بفرمایید منظورشون این بود بفرمایید تو اتاق من فکر کردم میگن بفرمایید بشینید نشستم :))))))))) بعد برگشتن گفتن خانوم بیاین دیگههههه :)))))))))
استرس که دارم نمیتونم خوب فکر کنم :|

سوگلی شنبه 4 مهر 1394 ساعت 12:44

سلااااااام
ای جوووونم مبااارکه
اولین روز کاریتو بهت تبریک میگممممممم
نگران نباش عزیزم.کارت درسته.توانایی خودتو باور داشته باش.ایشالا که روز به روز پیشرفت کنییییی
هورااااااا

سلااااااااااااام
مرسیییییییییییییی
منم همش تو راه به خودم میگفتم اولین روز کاریت مبارک :)))))
خیلی مرسیییی
لطف دارین به من همتون :***********

p.t شنبه 4 مهر 1394 ساعت 19:19

سلام
چه عالللللللللللییی
دیدی گفتم میتونی
دیدی باهوشی میتونی به یه کار خوب برسی
یه عالمه تبریک
با آرزوی موفقیت های روز افزون

سلاااااام
مرسیییییییییییییی
چشمای مهربون شما باهوش میبینه
خیلی ممنووووووونم
انشاء الله همراه همه شما دوستای مهربونم
برام دعا کنید بچه هاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد