بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

استعلاجی

امروز مامانم نبود . بعععععععععععععععد من اومدم کباب تابه ای و برنج درست کنم

بععععععععععععد ماهیتابه اش بزرگ بود کبابش نازک شد یه ورش زیادی برشته شد  بعد اونورش رو کمتر سرخ کردم بعد  همون طرف که کمتر سرخ شده گذاشتم رو

برنجمم تهش یه کم سوخت نون گذاشتم روش

همزمانی پروژه و آشپزی همینه دیگه

بعد داداشم اومد در ماهیتابه رو باز کرد تازه اون سمت سالمش بود گفت یه کم سوخته

 گفتم برش گردون تا بفهمی سوخته یعنی چییییییییییییییییییییی

ولی خدایی مزه ش بد نبود 

بعد داداشم میگه فکر کنم باید یه هفته مرخصی استعلاجی بگیرممممممممم 

میگه اینجوری میکنی بهت کار ندیم؟ 

م ا د ر

هیچ چیزی به وسعت مهربونیات نیست

مامانم روزت یه دنیا مبارک

و روز همه ی مادرای مهربون مبارک

کاش

کاش واقعا همون چیزی رو که واسه ی خودمون می خوایم واسه ی اطرافیانمونم بخوایم

کاش می دونستیم اگر کسی در مقابلمون سکوت می کنه احمق نیست فقط به رومون نمیاره

همین...

پروژه پایانی

بالاخره استارت کار عملی پروژه پایانی رو زدم

تا الان بیشتر فازش تحقیقاتی بود

دیگه شروع کردم به تست عملی 

خدا به خیر بگذرونه 


14 فروردین

14 فروردین و یه آبگوشت دسته جمعی 

abgoosht.jpg (1735×1354)

باب همایون

6 فروردین 1393
اینجا تهران
باب همایون
نمایی از طهران قدیم

 
ادامه مطلب ...

13 به در

13 همتون به در

دشمنای نداشتتون در به در

خوشیاتون  صد برابر

در دل طبعیت به همگی خوش بگذرهههههههههههههه


13_be_dar.jpg (299×326)

هدیه پسرخالههههههههه

اینم از کارت هدیه پسرخاله کوچولوی خوشتیپ و شیرین و دوست داشتنی خودمممممممممممم  

بگو ماشاء الله ...