بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

یک روز خوب با دوستان

تقریبا 2 هفته پیش چندتا از دوستان برای بعد از پروژه ها یه برنامه ی عالی برای توچال ریختن

 و ما هم بسی استقبال نمودیم و یه گروه 10 نفری رفتیم به دل توچال .

خیلی خوش گذشت خیلییییییییییییییییییییییییییییی یعنی هرچی بگم کم گفتم.

اولش که رسیدیم داشت برف میومد.

همون اول یه صبحانه ی دسته جمعی خیلی عالی خوردیم. 

 خیلی چسبید مخصوصا با نون سنگگ تازه . 

با تشکر از تلاش های بی وقفه مهسا همیشه مادر خرج این برنامه ها 

فقط نمیدونم چرا قسمت نمیشد من با صبحانه ام چای بخورم  آخه هر بار که واسه من چای می ریختن به دلیل کمبود جا می ذاشتمش جلوی یکی از دوستان و اون طفلی هم هی حواسش پرت میشد از لیوان دم دستش چای می خورد

یه پیاده روی دسته جمعی تا خود ایستگاه 8  خب حالا یه کوچولو کمتر  

یعنی وقتی اومدیم برگردیم مگه راه تموم می شد ، 

ساعت ها طول کشید تا ما از دور یه کور سویی از مکان اولیه مون رو ببینیم 

یه عالمه عکس یادگاری از زیباترین و مهمترین و هیجان انگیز ترین عناصر طبیعت اونجا  

یه ناهار دست جمعی با اندکی ویبره   

عوضش دیگه نیاز به جویدن نبود  دهنمون حالت جویدن خودکار داشت 

یه چای دبش تو سرما آخ که چقدر می چسبه 

دوباره پیاده روی برگشت تا پائین

یه میان وعده با کلی میوه و لواشک ترررررررررررررررررررررش 

و دوباره برگشت به خونه

با تشکر از زهرای خوبم که همش حواسش به من و بحث های پیرامون این قضیه بود 

 یه روز سرد برفی در کنار بهترین دوستات توی یه جمع گرم وصمیمی میشه یکی از بهترین خاطرات زندگیت  



HI

الهی قربون اون شلوار صورتی و بلوز بنفش و موهای آبشاریش بشم من 

یعنی توی این video عاشق 2 قسمتشم

یکی اونجا که (گاگوله میکنه) 4 دست و پا میره دنبال باباش 

دوم اونجا که بعد از نیم ساعت میگه HI 

یعنی عالیههههههههه 

موهاشم مثل بچگیای خودمه 

( به قول داداشم همیشه موهات مثل درخت نخل داروگر بود )


Baby Misses Dad's Beard

عمومی

ههعععععععععععععععععععی امروز امتحان آخرین عمومی دوره لیسانسم و به قول مهسا اولین امتحان آخرین ترم فردم بود 

یعنی بدترین عمومی ای که تا حالا خونده بودم این درس بود

 با هر صفحه یه روز از عمرم کم شد 

دیگه آخراش روحم پرواز کرد کتابو دادم داداشم میخوند واسم میگفت 

ولی خیلی خوبه تاثیرش از خوندن بیشتره چون من دیگه چشمم کلمات کتابو نمیدید عملا و چقدر متن کتاب بد بود

و یه چیزی اون 1 ساعت مرور صبح قبل از امتحان تو بی آر تی در حال  حرکت و له شدن تاثیرش از یه هفته خوندنم بیشتره 

میگین نه امتحان کنید 

آخرین ها :(

یه دورهمی بعد از امتحان گرافیک به صرف لوبیا 

و یه چایی دیشلمه (البته کیک پهلو ) بعدش 


امتحان

 جان من سوالاشو بخونین خیلی جالبهههه 

یعنی یه همچین سوالایی ما جواب میدادیم در حد IQ جلبک 

تو سوال اول گفته گربه سمت راست رو رنگ بزن این حال کرده همه رو رنگ کنه نمره کاملم گرفته 

دور شکل های مثل هم خط بسته بکش 

شکلی را که مثل بقیه نیست خط بزن

همین سوالا رو میدن دانشجوی مملکت میشه امثال من 

از نظر من این امتحانا ملغی ست

خب دیگه خودم فردا امتحان گرافیک دارم قراره دایره و بیضی رسم کنم 

آتاری

داداشم میگه همیشه وقتی بهت آتاری میدادم بازی کنی جو میگرفتت و با هر پرش خودتم نیم متر میپریدی هوا