بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

سال نو

سلام

سال نو تون مبارکــــــــــــــــــــ 

امیدوارم سالی سرشار از امید ،نشاط ،سلامتی ،موفقیت و ترقی واسه همتون باشه

تعطیلات بهتون خوش بگذره 




این روزها

این روزها فقط

خونه تکونی خونه تکونی و فقط خونه تکونی 

 

اصلا باورم نمیشه سال جدید اینقدر نزدیک باشه... اصلا...

امیدوارم واسه هممون سال خوبی باشه 

انشاءالله

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اشتیاق بچه برای شیشه شیر

منم بچه بودم تقریبا همینجوری از پله میومدم پائین  حالا یه کم نرم تر 


دانلود کلیپ

د ز د . . .

حدود یک ماه پیش  توی بی آرتی کیف پولم رو زدن و کلی کارت دانشجویی و کارت غذا و کارت BRT و ... به فنا رفت ...

امروز توی بی آرتی جلوی جلو وایساده بودم . راننده ها جلوشون یه نمایشگر دارن واسه دیدن جلوی در قسمت زنونه و مردونه ... دیدم داره برای دختر کناری من میگه نگاه کن نگاه کن این 3 تا خانوم دزدن و من همیشه میبینمشون و همیشه میان کیف می زنن و از صبح سوار میش تا عصر و مسیرشون اینه و اینا :|... من به نمایشگره نگاه کردم دیدم خانومه دستشو دراز کرده اونطرف و اینا گفتم آقا شما واسه چی هیچی نمیگین گفت من چی کار کنم میترسم ازشون، روی در هم زدم که مراقب کیفاتون باشین :| یعنی آخرش بود:| بعد همچین با ذوق و شوقم نشون میده میگه ببینید داره میزنه دستشو ببینید :| می گفت هفته پیشم یه دختره با گریه اومده پیشم گریه و زاری که گوشیم یه ملیون پولش بود زدن و اینا :(بعد دیگه من دیدم خودم که زخم خورده ام بذار بقیه زخم نخورن داد زدم گفتم خانوما قسمت جلوی در که خیلی  جمعیت متراکمه حواستون به کیفاتون باشه تا راننده وایساد اونام پیاده شدن دیگه نمیدونم زدن نزدن 

 آقای راننده  شما که میشناسین و لوشون نمیدین ،هرروز میبینین و چیزی نمیگین وقتی میبینین توی اتوبوستونن حداقل یه هشدار به مردم بدین نه اینکه با خنده فقط تماشا کنین 

هییییییی روزگار 

یعنی اگر من به شما بگم چقدر سر و وضع دزدها شیک و تمیز بود چادر هم پوشیده بودن ... 

البته قبول دارم که خود آدم هم خیلی باید مراقب باشه گرچه بعضیاشون  خیلی حرفه ای کیف میزنن 



فشار

یعنی حسرت به دلم موند یه بار توزندگیم وقتی دستگاه فشارخون داره دورتادور خونه میچرخه و کل اعضای خاندان فشارشون رو میگیرن به من که میرسه نگن مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

من :

سنم :

دستگاه فشارخون:

فشارخونم: