بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

عمومی (خاطراتی)

18 دی اولین امتحان بود و میدونید که اولین امتحانام همیشه عمومیه

نصف شب که من داشتم از معده درد میمردم دیگه به زور رفتم سر جلسه

البته قرص خوردم  تا رسیدم دانشگاه یه کم بهتر شدم خداروشکر

امتحان تاریخ تحلیلی صدر اسلام 

واقعا نمیدونم هدف اینهمه خوندن و فراموشی چیه

من همه ی عمومیامو حتی 20 میشم ولی دریغ از اینکه یک کلمش یادم بمونه 

 حتی یک ساعت بعد از امتحان  

خلاصه رفتیم نشستیم سر جلسه صندلی هاهم شماره داشت 

یه ذره که از امتحان گذشت دیدم یکی از بچه ها جاش کنار من بوده

رفته ته نشسته.... چشمتون روز بد نبینه اومدن کنار من همانا و صدای پچ پچ همان

خانوم هندزفری تو گوشش بود داشت سوالا رو میخوند که بهش جواب بدن بنویسه

کلا فکر کنم تو کل امتحان هم درگیر خوندن سوالا بود ما که کتاب رو خوندیم

 بهمون بگن پیدا کن باید فکر کنیم، دیگه چه برسه یه نفر که اصلا ندونه چی به چیه

هی اینم اون وسطا به طرف فحش میداد

اونوقت من میگم باید صندلی رو کرد تو حلق بعضیا شما بگین نه

یعنی گند زد به تمرکز ما 

مراقب رو نگاه کردم ببینم اصلا نمیفهمه دیدم نه کلا تو باغ نیست....

خلاصه این تا آخر امتحان مشغول بود تازه به من اشاره میکنه میگه جای خالی هارو بهم بگو

اینم از بساط امتحانای ما 

مرتبط با ایام (طنز)

سر جلسه امتحان نشستی هرچی تو کلته رو برگه خالی می کنی آخرش نصف صفحه هم پر
 نمی شه بعد یه نفر بلند می شه می گه آقا یه برگه دیگه بدین جا ندارم.
 اون لحظه می خوای صندلی رو از پهنا بکنی تو حلقش! 

کی ؟ من ؟ برگه ؟ حلق؟ 

          ولی خداییش یکسری امتحان های رو مخ هستن که وقتی یه نفر برگه اضافی میگیره واقعا همچین حسی به بعضیا دست میده



این روزها (خاطراتی)

این روزها هم که روزهای درس و امتحانه فکر کنم حدود دی و بهمن و خرداد و تیر که میشه یه سری دعاهای روتین میره اون بالا خدایا غلط کردم از ترم دیگه وایندفعه بگذره دیگه قول میدم و فلان و .... البته ما که از اوناش نیستیم تو بازدید کننده ها هم که نداریم فقط از دور دست ها  شنیدییییییییییییم

امیدوارم همتون تو امتحانا، کار ، و از همه مهمتر زندگیتون موفق باشین

خب خب وارد سال 2013 میلادی شدیم یه ایمیل قشنگ سیما جون واسم فرستادن(ممنونم سیما جون) ازش استفاده میکنم واسه ی تبریک سال نو میلادی

 wish in 2013 God gives you 12 month of happiness. 52 weeks of fun. 365 days success.8760 hours good Health. 52600 minutes good Luck.3153600  seconds of Joy

...

and that's All

زیباترین قسم سهراب سپهری (شعر هایی که دوست دارم)


نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.


دست کم (متفرقه)

چیزهایی که دست کم میگیرید ..


 کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز می کند !!!


تکیه گاه (متفرقه)

هر چقدر هم قوی باشی گاهی اوقات کم میاری...!؟

ولی بازم باید تکیه گاه اونایی که دوستشون داری باشی



اوج (متفرقه)

مراقب باش!!!

دست روزگار هلت میده ...

ولی قرار نیست تو بیفتی ...

اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی اوج میگیری ...

به همین سادگی ...

لوس (طنز)

یه بارم اومدم خودمو واسه مامانم لوس کنم 

بهش گفتم مامان اگه من بمیرم چیکار میکنی؟

گفت مرگ بگیری مردشور برده الهی به تیر غیب گرفتار بشی سرت به سنگ لحد بخوره ...

 لال شی ایشالا آخه این چه حرفیه؟! :|

داشتم عزرائیلو میدیدم خداوکیلی...


*ممنون از سیما جون*

افکار (متفرقه)

گوشهایم را می گیرم ...
چشم هایم را می بندم ...
و زبانم را گاز می گیرم ...
ولــــی ...
حـــریـــفِ افکارم نمی شوم ...
چقـــدر دردنــــاک است ...

فــهــمــیــدن !