بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

استخ دام

عاغا تا ما اومدیم به آزمونای استخدامی توجه کنیم

همشون یا ارشد و دکتری میخوان یا مرد 

دیگه میخوام بهشون بی توجهی کنم 

الان حس آقوی همساده رو دارم دقیقا 




اختلاف

یه سری بازی هست به اسم find the difference 

ریختمش واسه مامانم

بعضی مواقع که بعد از ظهر داریم جاتون خالی چایی میخوریم با هم بازی میکنیم

عاغا اعتیاد آوره در حد تیم ملی

یعنی تا الان شونصد مدل دانلود کردم همش تموم شده

دیروزم توی بی آرتی که تو راه بودم 

همش داشتم بین وسایل مسیر اختلاف پیدا میکردم

یعنی یه جا بی آرتی وایساد

بین پنجره های بانک ملی 3 تا اختلاف پیدا کردم 

خل شدم رفته کاملا 

حالا خنده داره دیروز برنامه کانال دو ، دوقولو آورده بود

بعد باهم مو نمیزدن

بعد میگم مامان بیا این مرحله پیشرفته شه

بیا 5 تا اختلاف پیدا کن

یه روز خوب

حدود یک سال و هفت ماه از روزایی که با هم بودیم گذشته


 

ادامه مطلب ...

made in golnoosh

قبل از عید تولد دو تا از بچه ها بود

برنامه ریخته بودیم یه کم اذیتشون کنیم 

واسه یکی از بچه ها قرار بود یه گردنبند خاص بخریم

برنامه ریختیم چیزایی که دوست نداره براش کادو کنیم

گردنبندم فیکشو درست کنیم بگیم ببخشید دیگه اونو نشد بخریم

قرار شد گردنبند فیک رو من درست کنم


 

ادامه مطلب ...

آقای قرمز کلاه 2

توی قسمت دیروز کلاه قرمزی عاشق اونجاش بودم که دیبی اومد

گفت: عجول ابر لاغرو داری یه خالیتقال واسم نصف نکن

بخور بخور 

دیرباش دیر باش

عزیز دل خودمههههههههههه 


قسمت 9 با حضور صابر ابر


توی قسمت بنیامین بهادریم کلاه قرمزی خوند این دست استخون نداره...

از اون روز افتاده تو دهنم هی میگم :

این دست استخون نداره این دست استخون نداره 

کاش مغز و فکرمون یه دکمه pause داشت

اگه میشد یه هفته کلا فکرایی که از سرم رد میشنو pause کنم خیلی خوب بود

فشار رفت و آمد فکرای مختلف توی ذهنم خیلی زیاد شده

نیاز دارم کلا یه مدت pause شم

حیف که هنوز کشف نشده 

خداروشکر خواب هست حداقل


راستی اگه آرامش خریدنی بود چه قیمتی روش میذاشتن؟


.........................................................................................................

تعطیلاتم تموم شد

امیدوارم یه عالمه به همه خوش گذشته باشه

بهترین روزا رو سپری کرده باشن

و کوچکترین خستگی توی وجود هیچکس نمونده باشه

لحظات آرومی رو واسه همه آرزو میکنم


قصه های تا به تا

قدیم ندیما خیلی کوچیک بودم 

دقیق یادم نیست چه سنی!

 زنگ زدم صدا سیما که زیزیگولو رو پخش کنن 

 عاقا پخش نشد که نشد:(

 گاها یه سری قسمت منتخب میدادن

 اما کاملشو من هیچوقت ندیدم 

امشب اتفاقی زدیم آی فیلم 

دیدیم آخرای قسمت دو رو داره میده :دی

یعنی هرشب ساعت هفت و نیم حدودا میده

بالاخره به درخواستم رسیدگی شد :پی

بالاخره به آرزوم رسیدم :دی

آقای قرمز کلاه

یعنی بهترین برنامه عید که به آدم خیلی میچسبه 

و روح آدمو یه عالمه شاد میکنه

کلاه قرمزیه

دیالوگای عالی عالی عالی ... اصن فوق العاده

جدیدا عاشق دیبی شدم خیلی دوست داشتنی تر شده

برعکس حرف زدنش خیلی خوبه 

عاشق اون تیکش بودم که شعر بنیامینو برعکس خوند 

واقعا مرسی از این متن قوی و برنامه عالی 


حرف دل

همیشه نباید حرف زد
گاه باید سکوت کرد
حرف دل که گفتنی نیست !
باید آدمش باشد
کسی که با یک نگاه کردن به چشمت تا ته بغضت را بفهمد...

" چارلی چاپلین "

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تقدیر بی تقصیر نیست...

تبریک

سال نوتون مبارک

امیدوارم واستون یکی از بهترین سال های عمرتون باشه 

آرزوی سلامتی میکنم واسه همه و همه و همه

آرزوی آرامش و دل خوش دارم برای همه و همه و همه

و امیدوارم خدا توی تمام لحظات کنارمون باشه