بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

هفته ای که گذشت

این هفته هفته خیلی سختی بود 

یه کار فورس رو بهم سپرده بودن و منم یکشنبه از این ویروسای جدید گرفتم که شامل پنج شیش تا درد همزمان ( دیگه اسم نمیبرم ) میشه 

دیگه رفتم دکتر برام سرم و امپول ضد تهوع و ... تجویز کرد با سه روز استراحت که من همون روز اول رو خونه موندم و بقیشو رفتم تا کارمو انجام بدم 

ولی واقعا روزای اول فشار زیادیو تحمل کردم چون چیزی نمیتونستم بخورم شدیدا ضعیف بودم 

دیگه مجبور شدم پنجشنبه هم برم تا کار فورس تموم شه 

کارفرمامون میگه فک کنم از هفته بعد باباتون نذارن بیاین سرکار  

خانومه که برام سرم زده بود هی حرفای خنده دار میزدن 

منم میخندیدم هی میگفتن اااااااا داری خوب میشیاااااا 


مریض در حال عکس گرفتن از سرمش :دی 

پنجشنبه ای هم که داشتم کد میزدم 

از طبقه های دیگه واسمون نذری شله زرد اوردن :دی

امیدوارم اینهمه زحمت کشیدم نتیجه کاره درست و حسابی باشه

سوتی ازش درنیاد :(


نظرات 2 + ارسال نظر
حدیث پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 12:47

سلام رییس
نبینم مریضیتو
ایشاا.. همیشه سلامت باشی
الان خوب خوبی ؟
خداقوت

سلاااااااااااام
سلامت باشییییییی مرسییییییییییییی
اللان خوب خوبم خداروشکرررررررررر
خیلی مراقب خودتون باشین این ویروسه قشنگ پخش شده همه دارن میگیرن خیلی بدجوره
اولش که مریضه ادم بعدشم نمیشه غذا خورد ضعیف ضعیف میشی من روز اول به زور رو پام وایمیسادم
انشاء الله شما و باقی دوستان همیشه سلامت باشیییییییییییییییییییییییییین
چه خبرااااااا خودت خوبی خوشی سلامتی اوضاع بر وفق مرادههههه ؟
مرسی بابت احوالپرسیییییی :*

حدیث جمعه 8 آبان 1394 ساعت 22:19

قربونت برم
ماهم میگذرونیم خداروشکر
همیشه سلامت باشیو موفق تر

خدانکنهههه
خداروشکرررررر
انشاء الله خوش و شاد و سلامت و موفق بگذرونین
شما بیشترترترترترترتر:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد