بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

میو میو عوض میشه...

 یادتونه کارتون میو میو عوض میشه
تا سالها من میخوندم نه بابا خودم میگم میو میو عوض میشه 



میخوام براتون قصه بگم
قصه میو میو که مثال گربه هاست
ولیکن اون گربه نیست , راکونه
اونا شکل گربه هان ....!
راکونه کارای عجیب غریبی میکنه ....
مث شعبده بازا یهویی ورد میخونه عوض میشه ....!
شیره رو موش میکنه موشه رو شیر میکنه سوسکه رو غول میکنه حوض رو استخر میکنه 
گاهی وقتا خودشو شکل پرنده میکنه میره خال اسمون ...!
پر پرواز نداره , ولی پرواز میکنه .... !
باخوبا ملایم و خوشرفتار
بدا رو دوس نداره 
راستی بگم اسم قصه مون چیه ؟!!
نه بابا خودم میگم میو میو عوض میشه.... !


بازم همینجوری دور هم ...

ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ "ﻫﺎ "ﺩﺭ ﺷﯿﺮﺍﺯ
ﻫﺎ = ﺧوﺐ
ﻫﺎ = ﺑﻠﻪ
ﻫﺎ = چی چی ﻣﯿﮕﯽ ؟
... ﻫﺎ = ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺩﺗﯽ !!
ﻫﺎ ﻫﺎ = ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺣﺮﻑ
ﻫﺎ = ﭘﺴﻨﺪﯾﺪﻥ
ﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ = ﺑﯿﺸﯿﻦ ﺗﺎ ﺑﯿﺎﻡ !
ﻫﺎﺁ = ﺷﺎﺥ ﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﮐﺸﯿﺪﻥ
ﻫﺎﺍ = ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ
ﻫﺎ ؟ = ﺗﻌﺠﺐ


مورد بوده دختره مرگ مغزى شده، کلیپسشو اهدا کردن*:D big grin


سوﺍﻝ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺳﺎﻝ آﯾﻨﺪﻩ
ﻗﺪ: 175
ﻭﺯﻥ: 43
(ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺭﺍ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ)

همینجوری دور هم ...


معمولا ۹۹% ایرانیا وقتی میرن یه جا سعی نمی کنن در محل لذت ببرن

بلکه سعی می کنن عکس و فیلم بگیرن و بعدها ببینن و حسرت بخورن !


توی سایتی نظر سنجی گذاشته بودن :

کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید ؟

اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن LCD از بانه :|


ﻣﻨﻄﻖ ﺧﺎنم ها:

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺑﺨﺮﻡ

ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮشگل ﺩﯾﺪﻡ

به خاﻃﺮ ﻫﻤﯿﻦ، ﺍﯾﻦ ﮐﯿﻒ ﺩﺳﺘﯽ ﺭﻭ ﺧﺮﯾﺪﻡ!


تسلیت ...

متاسفانه باخبر شدم پدربزرگ دوست خیلی عزیزم پی تی جان فوت کردند.
خدا رحمتشون کنه . روحشون قرین آرامش.
پی تی عزیزم بهت تسلیت میگم. انشاء الله غم آخرت باشه.
خیلی ناراحت شدم . ما رو هم در غم خودت شریک بدون.

پدرا پدربزرگا ، مادرا مادربزرگا ، مثلِ گل مثلِ بهارین 
دلامون نازک و نرمه ، چشامون چشمه شرمه ، اشکامونو درنیارین 
کاشکی می شد برای بزرگترامون قصرای طلا می ساختیم
مثِ آب چشمه ها آیینه هاشو صاف و پر جلا می ساختیم
ابر فتنه وقتی سنگ غم می بارید ، سینه مونو سپر بلا می ساختیم
چشامون دروغ نمیگن واسه ما چراغ راهین
گرچه پشتتون خمیدس واسه ما پشت و پناهین
ماها مثل شب و روزیم شما مثل مهر و ماهین
کاشکی می شد با شما تو شهر عاشقا بمونیم
مثل اون قدیم ندیما قصه وفا بخونیم
رمز روزا رو بفهمیم 
رازشبهارو بدونیم

تنبل ترین آدم جهان

ببینید ... جالبه

البته گویا هنوز منو کشف نکردن 


دانلود کلیپ

اولین لیمو ...

یه چند روزی اینترنتمون قطع بود *:-S worried

حدود سه روز برام روز بدون تکنولوژی بود

خلاصه الان شدیدا  استخونام درد میکنه...*:D big grin

(آخی یاد آدرینا افتادم ... استخون... قوی ... بزرگ... *>:D< big hug)


همیشه دوست داشتم به بچه ها لیمو بدم قیافشونو تماشا کنم 


دوست جدید

امروز دوتا دوست پیدا کردم *:D big grin

صبح داشتم میرفتم دانشگاه... دیدم یه آقا پسر کوچولوی ناز داره با مامانش میره مدرسه ... منم پشت سرشون بودم... بعد هی برمیگشت ببینه من بهشون نرسم*>:D< big hug و وقتی نزدیک میشدم برمیگشت میگفت مامان بدو بهمون نرسه و مامان خوبشم باهاش میدویید *=)) rolling on the floor منم سعی کردم بهشون نرسم... تا وقتی که مسیرمون عوض شد برگشت دید دیگه من نیستم *:D big grin


تو راه برگشت توی بی آر تی بودم.

دیدین این مامانا که بچه هاشونو بغل میکنن سرشون از اون پشت معلومه...

اینقده این پسرمون ناز بود... با اون موهای فرفریش...*>:D< big hug

نگاهش کردم گفتم دالی دالی سلاااااااااااااااااااااااام

دیدم خندید و رفت قایم شد توی بغل مامانش

چند دقیقه بعد اومد بالا و دوباره یواشکی منو نگاه کرد*:D big grin

دوباره بهش گفتم دالی و دوباره خندید رفت قایم شد*>:D< big hug

داداشم میگه پدر مامانه رو درآوردی با این بازی کردنت 


سه شنبه هم بالاخره ارائه مو دادم راحت شدمممممم

بعد از ارائه هم بچه ها یه کادوی دیگه بهم دادن گفتن ادامه ی کادوی تولدت

خیلی چسبییییییییییید*:D big grin

همیشه نصف کادوهای دوستاتونو بعدا بدین خیلی غافلگیر کننده ست 


ادامه مطلب ...