بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

اجازه (خاطراتی)

یه زمانی تو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که :  

تو اجازه بگیر برو بیرون منم 2دقیقه دیگه میام!  

بعد معلمه می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو.....

امتحان (خاطراتی)

امروز امتحان آزمایشگاه الکتریکی داشتیم یعنی خوشحال خوشحال صبح راه افتادم که 

۸ امتحان شروع میشد برگه امتحانی رو گذاشتن جلومون کلا ۱۴ تا سوال تستی جواب دادیم  

دوباره خوشحال خوشحال برگشتم خونه ....  

 یعنی ۱۴ دونه تست ارزش ۵ ساعت وقت هدر دادنو داره ای زندگی....

گاهی (متفرقه)

گاهی گمان نمیکنی و می شود   

گاهی نمی شود که نمی شود  

 گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست  

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود  

گاهی گدای گدایی و بخت نیست 

 گاهی تمام شهر گدای تو میشود . . .   

پایه (ترول)

 آخ آخ آخ خدا بگم اون پایه وسطی مبلمونو چیکار کنه...

هشت و نیم (طنز)

هشت صبح راه میفتم 8:30 میرسم 

 هفت و نیم راه میفتم 8:30 میرسم  

هفت راه میافتم 8:30 میرسم  

شش راه میفتم 8:30 میرسم  

نصفه شب راه میفتم 8:30 میرسم  

از معجزات تهران اینه هر ساعتی راه بیفتی  

بری دانشگاه یا سر کارهشت و نیم میرسی  

اس ام اس (طنز)

تو مترو داری اس ام اس می دی باید بابغل دستیت حتمن مشورت کنی !! 

 چون اونم در جریانه کامل...بالاخره دوتا عقل بهتر کار می کنه !!!

دیوار (متفرقه)

باید تو اتوبوس بین قسمت زنونه و مردونه دیوار بتنی 

بزنن حالا با یه میله سر و تهش رو هم آوردن که هیچی 

تو بی آرتی زنونه رو گذاشتن جلو دیگه نور علی نور شده

تو را میبینم...(متفرقه)

خداوندا
من چیزی نمی بینم
آینده پنهان است
ولی آسوده ام
چون تو را می بینم
و
تو همه چیز را... 

خواب (ترول)

یه  پست خاطراتی  گذاشته بودم قبلنا اینم ترولش... 

 

صبحانه دانشجویی (خاطراتی)

امروز صبح یه کلاس داشتیم فوق العاده دوست داشتنی  صبح زود با کلی تلاش پاشدم آماده شدم رفتم دانشگاه ساعت کلاسام از این قرار بود ۸ تا ۱۱ اولی ۱۱.۵ تا ۱ دومی و ۱ تا ۳سومی...  

از اونجایی که استاد کلاس اولی معمولا بیزی هستن وقتی اومدن گفتن کار دارن و ساعت ۹ میخوان برن استاد حل تمرینم زنگ زده بودن که من فردا ارائه دارم و نمیام بنابراین ما بودیم و ۴ ساعت وقت خالی  و گشنگی... 

با خودمون فکر کردیم چه جوری میتونیم این ۴ ساعت رو تباه کنیم دیگه مهسا جون پیشناد داد بریم یه نون بربری و خامه بخریم و یه صبحونه بزنیم (مهسا جون که یادتونه همون که ۳۰ کیلو مغز داره و رمز موفقیتش  خوردن صبحانه ست)  

دیگه ماهم گفتیم بذار یه روز صبحانه بخوریم ببینیم  شاید  رو ما هم اثری داشت... (نه بابا...

خلاصه نون بربریه که بسته بود دیگه جاتون خالی رفتیم سنگک خریدیم و دور هم ساعاتی وقت تلف کردیم 

اگه هوس نون سنگک نمیکنین که من مدیون شم برین ادامه مطلب عکس صبحانه مون رو ببینید...

ادامه مطلب ...

ای زندگی...

چه دنیایی شده دلم گرفته... 

هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن
 هر چی صادق تر باشی بیشتر بهت دروغ میگن
هر چی دلسوزتر باشی بیشتر سرت کلاه میذارن
 هر چی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش میکنن
 هر چی آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی
 هر چی بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقتو میخورن
 هر چی خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتر ارزش قائلن 
دیگه سادگی تو این دوره جواب نمیده هرچی ساده تر باشی 
بیشتر ازت سوء استفاده میکنن مسخره ت میکنن زمین میزننت... 
     
ای زندگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی 
دلم میخواد مثل پیژامه بشم... 
 
                       

روان شناسی اشکال (سرگرمی)

همینیجوری واسه سرگرمی ...    

یکی از شکل های زیر رو که بیشتر دوست دارید 

انتخاب کنید برید ادامه ی مطلب...

 

                                         

 

                                          

  

                                         

منبع:ایمیل

 

 

ادامه مطلب ...

قصه...(متفرقه)

میگن شبا فرشته ها  

 از آرزوی آدما ،

قصه میگن واسه خدا

خدا کنه همین شبا

گفته بشه قصه ی تو

واسه خدا . . . 

 

کاش... (متفرقه)

خدا همانی است که ما میخواهیم ،  

کاش ما هم همانی بودیم که خدا میخواست . . .  

 

             

 

مادر (متفرقه)

ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر رو به  همه ی مامان های  دوست داشتنی تبریک میگم . 

مامان جونم امیدوارم بتونم گوشه ای از زحماتت رو جبران کنم   

میـــــــــــــــــم مثل مـــــــــــــــــــــــــادر...  

 

 کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم    /چقدر مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم   

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم    / چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم     /تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم  

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم  /  یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم    /پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم 

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه    /باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه  

مـــــــــــــــادر ...  

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم   / لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم  

مـــــــــــــــادر ...                      لالایی ...لالایی ...  

 

                                   *دانلود آهنگ*

ادامه مطلب ...