بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

آخرین امتحان

صبح از خواب بیدار میشی

یه حس عجیب غریب داری

دست و صورتتو میشوری و میای سر جزوه هات

آخه ساعت 1 امتحان داری


 

ادامه مطلب ...

تیم ملی والیبال

این برد شیرین و دوست داشتنی رو به همتون تبریک میگگگگگگگگگممممممممممممممم

عالیییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووددددددددددددددد

کلی انرژی مثبت گرفتیم

امیدوارم تا آخرش همینطوری موفق باشن



دیروزم کلی خونه پدربزرگ جیغ و داد کردیم واقعا بازی دیروزم حیف شد...

طوفان

دوشنبه 12 خرداد 93

ساعت 5 بعد از ظهر

من و زهرا توی محوطه دانشگاه


  ادامه مطلب ...

روغن سوزی

نمی دونم چرا دیگه نمی کشم ترجمه کنم...

درکه

قرار آخرین دورهمی بچه های ورودی 89

برنامه ریزی ها:

چهارشنبه 7 خرداد 1393

اولین برنامه: دریاچه شورمست

به دلیل کمبود تعداد افراد ...........> کنسل

دومین برنامه: درکه

با موافقت اکثریت بچه ها ...........> تصویب شد


 

ادامه مطلب ...

آخرین

دوشنبه 5 خرداد 1393

آخرین کلاس دوران لیسانس

یه کلاس عمومی بود که دقیقا توی همون کلاسی تشکیل می شد

که من تربیت بدنی 2 شطرنج داشتم

روزهای غمناک

باقی موندن فقط یک پروژه آزمایشگاهی و دو تا امتحان و یک پروژه پایانی

تا تموم شدن کامل دوران لیسانس

مثل برق و باد می گذره

بدون اینکه بفهمی چی شد

این دوران یکی از شیرین ترین دوران زندگیه

که بعید می دونم شبیهش تکرار بشه

حتی فکر نمی کنم ارشد هم فضاش به این خوبی باشه

آهای اونایی که توی دوران لیسانس قرار دارید قدر لحظه لحظه شو بدونین

قدر لحظه هایی که توش هستین رو بدونین قبل از اینکه بگذره

معمولا اینقدر حواس آدم به گذروندن درساست

این ترم تموم شه فلان واحدم بگذره

که وقتی چشم باز می کنه می بینه تموم شد


تموم شد به همین سادگی...


روز آخر اینقدر توی فضای دانشگاه عکس گرفتیم که هرکسی که رد میشد

می گفت آخی اینا ترم یکین...


همچنان

  و من همچنان دارم آلوچه مخلوط می خورم ...