بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

مسترس

کنکور ارشد از آنچه در تقویم به آن مینگرم به من نزدیک تر است 

(یه چی تو مایه های اجسام از آنچه در آینه مینگرید به شما نزدیک تر هستند)


 

باز من سیستم خوندم 

( دقیقا از همونام که با یه درس که حال میکنم گندشو درمیارم

بقیه درسام که حالش نیست  هیچی و  ...)

عاشق اونجاشم که میگه یه زمان کوفت تعریف میکردی

یعنی اکثر سوالای سیستم  کنکورا غلط بوده و جوابا تو گزینه ها نیست 




بازم شروع کردم یه سوال حل کنم انقد طولانی بود خوابم گرفت

آخه مجبوری زمانا رو انقد بزرگ بگیری

یعنی فک کنید از زمان 0 تا 165، 5 ثانیه 5 ثانیه بری جلو 

هی هولم میشدم 10 تایی میرفتم 




آخرشم جواب تو گزینه ها نبود 



من میترسم از شانس من این طراحه، به عرصه طراحی سوال برگرده 

یعنی درس به این پر حجمی رو خوندم 

اکثر تستاشو نگاه میکنم سوالا غلطه و جوابا تو گزینه نیست 

نوشته بود توی سال 87 از 4 تا تستی که واسه سیستم داده بودن

2 تاش غلط بوده 2تاشم مبهم بوده 

حالا درسایی که حذف کرده باشی همچین تست میدن هلو 

یعنی آفتابه و آدامس و همه رو با همم ببرم بازم فک نکنم جواب بده 

نظرات 3 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 13:26

شما موفق میشی من مطمئنم نوه گلم

مرسی عزیزم ایشالا با شما
دیدی مادربزرگ پدربزرگا با نوه هاشون تو کنکور قبول میشن :))))))

هرچی خدای خوبم بخواد
البته خدام الان میگه از تو حرکت.....

مهسا یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 11:23

ای جاااااااااانم مامانم و بچه م باهم میخوان قبول شـــــــــن
موفق باشین جفتتون، فایتینگ


مرسیییییییییییییییییییییییییی ماماااااااااااااااااننننننننننن
کومائوووووووووووووووووووووووووو

مهسا یه سوال آمار بود احتمال اینکه توی امتحان شرکت کنه و قبول شه احتمال اینکه شرکت کنه و قبول نشه و احتمال اینکه شرکت نکنه قبول شه و احتمال اینکه شرکت نکنه و قبول نشه
دیگه من از تو و زهرا و هانیه ام انتظار دارما
حالا ایشالا شمام شرکت نکرده قبول شین
حتی ممکنه احتمال قبولی اونی که شرکت کرده کمتر دربیاد تو سوال =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

مهسا پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:33

مامان توی عکس اول تبلیغ پارسه رو کردی
اصلا دقت نمیکنیاااااا!
با این وضع میخوایی کنکورم قبول شی؟؟؟

بالاخره اینهمه کتاب خوبی بوده باید زیر سیبیلی یه اسمی ازش ببرم دیگه

البته مشغول الذمبه ای اگه فک کنی حواسم بوده از عمد گذاشتم
به همین دکمه غ کیبورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد