بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تلاش

تلاشی که الان دارم انجام میدم

در جهت آمادگی برای سر کار رفتن

اصن این  parallel کار کردنم خودمو کشته 

یعنی انقد تعداد زیاده خودم قاطی کردم 

فک کنم یه کم شبیه سنگ بزرگه الان 

البته بعضیاشو واسه آشنایی نسبی میخوام که خیلی شوت نباشم 

همه اینارو هم که بخونم سابقه کار ندارم 

اما میدونم خدایمان بزرگ است 

یعنی میشه یه روزی بیاد که من به استرس این روزام بخندم؟ 


نظرات 2 + ارسال نظر
p.t جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 20:31

سلام رئیس
چه خوب!
امیدوارم همیشه موفق باشی
چه تو کار چه تو درس
یه چیزی میگم
صادقانه و بی تعارف
تو خیلی باهوشی
جدی میگم
من مطمئنم اگه " بخوای" و "وقت کافی هم داشته باشی"
هم به کار خوبی میرسی
و هم رتبه ی خوبی میاری تو کنکور

سلااااااااااااااااااااااممممممممممم معاونکم
چطوری؟ چه خبراااااااااااااااااااااااااااا؟
مرسی عزیز دل همچنین شما چند صد برابر بیشتر

eeeeeeeeeeeeeee با من بودی؟
کسی این دور و برا نیست اشتباه گرفته باشی؟

چشمای قشنگت باهوش دیدهههههههههههههه
من همان جلبکم
مرسی دوست مهربونم
من تمام تلاشمو میکنم انشاء الله خدا هم کمکم میکنه
کمک هممون میکنه البته

ولی توی هر شرایطی از داشتن دوستای مهربونی مثل شماها خیلی خوشحالم
همه تون همیشه با مهربونیاتون بهم روحیه میدین
مرسی که هستیییییییییییییییییین

مهسا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 10:20

الهی من فدای دختر پرانرژی و فعالم بشمممممممم
ایشاللا به زودی همه مون باهم یه جا قبول میشیم واسه کار که من تا آخر عمر پیش این دخمل فعالم بمونم

خدانکنههههههههههههههههههههههههههههه
من فدای تو بشم که باز کلی با کامنتات خندیدم =)))))))))))))
یعنی مامانم اومد از کف اتاق جاروم کرد
اتفاقا مامان انقد کتاب جدیدام به کتابخونه ام میااااااااااان که نگووو اصن رنگشون خیلی به رنگ کتابخونه ام میاد
با اون فیلم آموزشیه بیشتر ارتباط برقرار کردم

وااااااااااااااااااااااااااااااااای مامان این یکی از رویاهای تحقق ناپذیر دور از دسترسه که فکر کردن بهشم خیلی باحاله
فک کنننننننننننننننننننننننن
البته مامان تا آخر عمر که دیگه باید پیش شخص (های) دیگه بمونی هی به پای هم پیر شین ایشالا
من و زهرام با آبکش بیایم بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد