بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

یه روز خوب

دیروز یکی از بهترین روزا بود

فکر میکنم یکی از لذت بخش ترین حسای دنیا اینه که ببینی کسی به یادته

از هر کادویی ارزشمندتر و خوشحال کننده تره

اینکه فامیل و خاله های عزیز دلم همیشه به یادمن

این که میبینم دوستای دبیرستانم هنوز به یادمن

دوستای عزیز دلی که حتی ندیدمشون(و گاهی حس میکنی از هر دوستی بهت نزدیک تر هستن)

 اما همیشه به فکرم هستن و به یادمن

چه حالا تولد چه لحظه ای که حس میکنن یه کم ناراحتم چه هر لحظه ی دیگه ای

اکیپ دانشگاه با تبریکای قشنگشون کلی خوشحالت میکنن

و حرف زدن باهاشون کلی حالتو خوب میکنه انقد که شیرین و مهربونن

دوست کارآموزی عزیزی که با وجود اینکه یک ماه بیشتر کنار هم نبودیم حس میکنیم سالهاست دوستیم

همون دوستی که درست سر بزنگاه زنگ میزنه، زنگ میزنه که بگه به یادتم 

همون دوستی که حرف زدن یه ساعته با هاش  و خندیدن و آرزوهای قشنگش کلی سرحالت میاره

مرسی از همتون مرسی که هستین

به بودن تک تکتون افتخار میکنم 

و خدارو از این بابت شکر میکنم 


نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 23:28

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممماچ
آغا ما امسالو خواب موندیم ببخشید دیر رسیدیم
http://s3.picofile.com/file/8197145226/golnooshi.jpg
تصویر بعدی گلنوشیه بعد دیدن عکس بالا
http://s6.picofile.com/file/8197147192/Screenshots_20150325_040909.png

خودم نگاش میکنم میخندماااااااااااااا
ایشاا.. که تو هم بخندیو بخندیو بخندی
ایشاا.. عروسیتو تبریک بگیم بزنید اون دست قشنگرو
دست دست
آغاااااااااااااااااا خیلی خیلی خیلی تبریک میگم
ایشاا.. که همیشه سلاامت باشی و دلشاد وخندون
ویه عمر باعزت و سربلندی زندگی کنی و به آرزوهای قشنگت برسیو ماهم هی بیایم
تبریک بگیم
تبریک
تبریک به تو
تبریک به خودم
تبریک به همهههههههههههه
مممممممممممممممممممممممممممممماچ
بغل محکمممممممممممممممماچ

سلاااااااااااااااااممممممممممممممممممممبووووووووووووووووس
نه باو اختیار دارید این چه حرفیه
اتفاقا خیلیم به موقع رسیدین ما هفته میگیریم

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
چیقده چشاش خوشملهههههههههههه با اون موهای غلام گردونه ایش =))

وااااااااااااااااااااای =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
چقد این باحالههههههههههههههههههه =)))))))))))))))))))))))
قربون اون دو تا دندون موشیاش بشم مننننننننن
دقیقا همین شکلی شدم میخوای عکس بگیرم ؟ اگه تونستی 1 اختلاف پیدا کنی مو نمیزنیم فقط من دو سه تا دندون بیشتر دارم

ها؟ جی شده؟ صدا نمیاد
سوت سوت
جیغ جیغ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :-ذوقمنگ
همه این آرزوهای قشنگ به علاوه کلی آرزوی قشنگ دیگه هم من برای شما دارمممممممممممممممم آینه آینه



اینهههههههههههه اینهههههههههههههههههه =))))))))))
بوووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسس
بغل سفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

تبریک بگیییییییییییییییییی کادو بیاریییییی کیک بخوریییی
زنداداش بگیری برنده بشی

خیلی مرسی حدیث مهربونم ایشالا عروسیت با آبکش آب بیارم
اینو تازه از بچه ها یاد گرفتم بلد نبودم =))

ریحون سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 15:11

سلام گلنوش جونم خوبی؟
تولدت بود؟
ببخشید دیر رسیدم...
مبارک باشه عزیززززززم ایشالله به همه ی ارزوهای قشنگت برسی...


ای جونم ته تغاریییییییییییییییییییییییییییییییییی خوبییییییییییییییییی؟
جات خالی بود این چند وقتههههههههههههههههه
خسته نباشی از کارای پایان نامه ای و اینااااااااااااااااااااااااااااا
نه باو این چه حرفیهههههههههه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی ایشالا کنار دوستای مهربونم
مرسی که اومدی اینجاااااااااااااا
هرجا هستی کلی موفق و خوش باشی ته تغاری

ریحون چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 20:40

منم خووووبم
مرسی از لطف بی پایانت قربوووونت

عزیزمیییییییییییییییی همیشه خوب باشی ایشالا
فدای شما کاری نکردم عزیزم
دیگه بالاخره یه ته تغاری که بیشتر نداریم

سوگلی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 21:51

وااااااااااای گلنوووووووووشی من الان آب میشم میرم زیر زمینننن
تولدتتتتتتتتت مبااااارک عزیزممممم.ایشالا هر روووووووزت تولد باشههر روز برات جشن تولد بگیریمالان مثلا دارم خودمو توجیه میکنمااا
خیلی ببخشید که دیر رسیدم.
ایشالا به اندازه 1000 سال تو زندگیت شادی کنی و لذت ببری

من سوگلی آب شده نمیخواااااااااااااام
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ایشالا ایشالا همینجوری ادامه بدید وصلش کنید به تولد سال دیگم
من الان دارم خودمو توجیه میکنم عالی بوووووووووووود
نه باو اصن تیر ماه تولد منههههههه روزش مهم نیست که
این چه حرفیهههههههههههه شما همیشه به من لطف دارید همتونننننن
مرسیییییییییییی ایشالا کنار شما دوستای دوستداشتنی خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد