بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

اولین یادداشت من...(متن های دلنشین)

سلام به همه ی دوستای خوبم که منو قابل می دونن و به وبلاگم سر میزنن 

دوست دارم اولین مطلبم یه متن باشه از مرحوم حسین پناهی که خودم این متنو خیلی دوست دارم اگه شمام دوست دارین بخونینش برین به ادامه ی مطلب ...

  

ازآجیل سفره عید

 

چند پسته لال مانده است

 

آنها که لب گشودند؛خورده شدند

 

آنها که لال مانده اند ؛می شکنند

 

دندانساز راست می گفت:

 

پسته لال ؛سکوت دندان شکن است !

 

من تعجب می کنم

 

چطور روز روشن

 

دو ئیدروژن

با یک اکسیژن؛ ترکیب می شوند

 

وآب ازآب تکان نمی خورد!

 

بهزیستی نوشته بود:

شیر مادر ،مهر مادر ،جانشین ندارد

 

شیر مادر نخورده،مهر مادر پرداخت شد 

پدر یک گاو خرید

 

و من بزرگ شدم

اما هیچ کس حقیقت مرا نشناخت

 

جز معلم عزیز ریاضی ام

 

که همیشه میگفت

گوساله ، بتمرگ!

 

 

با اجازه محیط زیست  

دریا، دریا دکل می‌کاریم 

ماهی‌ها به جهنم!  

کندوها پر از قیر شده‌اند

 

زنبورهای کارگر به عسلویه رفته‌اند  

تا پشت بام ملکه را آسفالت کنند  

چه سعادتی!  

داریوش به پارس می‌نازید

 

ما به پارس جنوبی!

 

 

رخش،گاری کشی می کند

 

رستم ،کنار پیاده رو سیگار می فروشد

سهراب ،ته جوب به خود پیچید

 

گردآفرید،از خانه زده بیرون

 

مردان خیابانی برای تهمینه بوق می زنند

 

ابوالقاسم برای شبکه سه ،سریال جنگی می سازد

وای...

موریانه ها به آخر شاهنامه رسیده اند!!

 

 

صفر را بستند  

تا ما به بیرون زنگ نزنیم

از شما چه پنهان

ما از درون زنگ زدیم! 

                                                                                      زنده زنده یاد حسین پناهی

                                        

نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 22:45

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گلنوش جونم
چطوریا؟
قدم نو رسیده مبارک

سلااااااااااااااام
حدیث جون مرسی که سر زدی
مرسی خوبم شما خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی ممنون

محمدرضا یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 10:24 http://phenom.ir

سلام
تمام مطالب عکس دارت رو خوندم :دی
خوشم اومد
یا علی

سلام
لطف کردین
خوشحالم خوشتون اومد
علی یارتون

lili پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 16:22 http://liliandlala.blogfa.com

سلام عزیزم مطالبت واقا عالیه با عرض شرمندگی چندتا شو تو وبلاگم گذاشتم

مرسی باشه اشکال نداره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد